ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, July 27, 2008

726-7月之星@蠍家


今次同樣好多野食~不過預算好過4月O個次~唔駛剩咁多喇~:P


上排左起有我既熱情果馬令批,切餅o個陣上中下三層分開左…XD 跟住係史力奇既蛋白餅~ 媽媽既狀元合桃酥(等緊米卡路O個陣我地又玩左陣猜猜畫畫, 今次得紙同筆, 要媽媽飛飛柏琪史力奇幫手出題目~其中一題就係狀元合桃酥喇~), 馬丁既蝦多士配自製牛油果蜜糖芥茉醬, 仲有冇影相既金奇異果蝦治。


第二排有新丁既雞翼+鴨腎, 飛飛既紅豆寒天, 媽媽既豬頸肉, 小仙媽媽既煎釀三寶(有一寶遮住左)


第三排有新丁既有可樂味可樂雞翼, 非常有心唔食都特登拎入黎, 查實係想O係WII保齡球場上擊倒壽星小刁既愛米姐整既蟹籽沙律~大仙既糖醋骨, 小刁既紅豆南瓜餅。


下排左起係史力奇既涼拌粉皮~柏琪既串燒三味, 食物大合照同人物大合照~ ^0^


哎呀唔記得影小刁既美味美式曲奇~ 我同DADDY都話好好味呢~係我既至愛曲奇啊~~


*   *   *   *   *   *   *   *   *


冇帶胡椒餅俾我同丁屎既米卡路今次帶左副冇人聽過既蘇格蘭場唔知咩棋黎做手信XD


睇下我地幾聚精會神, 唸計捉拿犯人!



大家估下背向鏡頭呢位人兄綁住O個條白色野係咩黎?



佢話五個警察一個賊, 做賊O個個最好玩~於是佢揀左做賊…= =


不過呢個賊一D都唔易做, 係咁俾JASON仔搖頭叉頸XDDDDDD仲要戴住個好搞笑既野, 以防俾人睇倒佢望向邊喎~~



最終俾我捉倒呢個大賊XD卡卡卡~~~其實我係用得最少腦O個個, 成日唔知行去邊度好, 又估唔中個賊呢左去邊, 全靠其他拍檔指點~勇擒真兇XD


*   *   *   *   *   *   *   *   *


其間有人嗌錯左JASON仔做MARTIN仔XD又有人嗌錯丁屎做早已離我地而去既AMY姐XDDDDDDD


米卡路知道AMY姐走左就問係咪因為上次AMY個小型生日會佢冇黎到,我話係呀佢嬲左你呀,知道你黎即刻走呀XD


*   *   *   *   *   *   *   *   *


終於輪到今晚簡單而隆重既影餅同切餅儀式!


小刁捧住個蛋糕做左明星一輪之後, 飛飛終於忍唔住問佢可以放得低未, 想影個蛋糕XDDDDDDDDDD



臨時搵黎蠟燭, 唔知小刁許左個咩願呢? 都話要講出黎先靈個咯~~








切蛋糕喇~



*   *   *   *   *   *   *   *   *


原來舊年第一次生日之星係8月舉行, 話咁快黎到最後一個月7月之星喇~


過去11個月舊聚重溫: 8, 9, 10(food), 11, 12, 1, 2, 3, 4, 5, 6


日期: 2008年7月26日(星期六)


時間: 3時恭候, 7時入席


地點: 大埔蠍家


請自備食物, 整好先黎, 唔好意思 ^^


報名:


1. 蠍+1(生日蛋糕)
3. 丁屎+1(可樂雞翼...或者會加埋芒果布甸)
5. 小刁(南瓜餅或腐皮卷)
6. babyfai+jason仔(3色奶凍+紅豆寒天)
8. Cindy (U.U)...zzz (煎釀三寶~紅腸、茄子、青椒)
9.Cindy (糖醋骨)
10.catfood (紅燒豬頸肉)
11.米卡路
12.柏琪(串燒肉)
13. 史力奇(涼拌粉皮)
14. uncle martin


AMY姐會大約3點幾入黎放低沙律玩一陣就走


7月: 樹懶卡里(9)、♡yoyo♡(15)、婆仔(17)、♡♡Katherine♡♡ (26)、小刁愛煮 (26)、燕窩(26)、堯堯(from傻媽) (26)、蔡師奶(27)、Chiski~我寫我的~~ life~ (27)、錫錫 Erica(29)


No comments:

Post a Comment