ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, July 16, 2008

最怕麻煩

出黎玩都係求開心JE, 酒逢知己千杯少


其實唔想黎就唔好報名, 最唔鍾意一句" 我都唔想黎架, 都係因為XXX先黎咋~"或者"俾面阿邊個先黎咋"


我希望每個出席既人都係心甘情願咁黎, 開開心心咁走


唔怕人少, 人少都可以好開心, 最緊要每個人都投入參與, 可能有其他原因令你報名, 但係劈頭一句"我都唔想黎架"我就絕對唔歡迎囉。


遲下會再confirm 726blog聚, 我希望confirm得黎既都係真心既朋友


PS 未confirm即係仲有機會考慮, confirm左就唔好改喇, 不過如果有苦衷我都會體諒, 完全自願性質 ^^


 


呢度搞過既大小聚會大大話話都十幾次, 目的好簡單, 只係想一班o岩玩既朋友一齊出黎聚下開心下


最怕麻煩…


1 comment: