ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, July 22, 2008

Shakey's Pizza Again for 頭頭's Birthday ~


勁呀~ 為左慶祝頭頭(同寶寶)一歲大壽~ 我地一家大細去左大埔中心既shakey's pizza~ 之前新開都黎食過一次lunch~ 上次游完水經過夜晚7點都冇人, 好驚佢執! 執之前一定要黎食一次好勁既龍蝦pizza呀!!!(頭頭流晒口水喇~)



好~首先黎一個凱撒沙律先啦~ daddy前日講起好耐冇食過沙律~就點左呢個加我至愛煙三文魚~:D~~~~~~ 寶寶睇到眼定定呢~ 好味~ ^0^ ($4X+$15)



跟住就到呢個主角出場喇~



2個都流晒口水呢~:D~~~~~~~~


好味呀~ daddy至愛既薄批~ 用嫩好美味既龍蝦~ 生生地既紫洋蔥~ 芝士~ yummy~~~推介呀~^0^ 我同daddy一人3件KO左~($20X)



最後到呢個食過翻尋味既豬肋骨~~~~ 上次lunch已經食過一次~ 冇得彈~個汁勁正! 我食左一件大一件細~ ($58)


多得頭頭帶挈而有得出黎食大餐既大佬B同細佬佬扭扭~XD



等食中既2位壽星與媽媽~^0^


好想影低呢度本MENU~因為D相真係好靚好吸引~~ 樣樣都好想食呀~ 下次生日飯推介黎呢度呢~ 小BLOG聚都可以 ^^


daddy話仔仔(大佬B)生日(730)要搞得再大D XD今次食左龍蝦下次要食鮑魚~~我話食雜菜湯XDDDDDD


No comments:

Post a Comment