ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, July 06, 2008

7500米

71開始游水唔駛錢以黎, 我已經賺左91蚊喇XD
游左5次, 每次30個直池, 總共游左7500米~^0^ 第一次咁勤力XD

今日咁既天氣反而好, 暢通無阻~^0^


*   *   *   *   *   *   *   *   *


本來都冇咩動力,不過見倒自己個泳衣碌加上AMY姐鏡頭下既節瓜手臂都未識死,水係有游,不過野又照食。直至7月3o係泳池見倒個橙色比堅尼姐姐仔激起左我既鬥志! 好fit好型呀~ 最鍾意呢種小麥膚色配上螢光色泳衣~好好睇~


我要加油呀~^0^


*   *   *   *   *   *   *   *   *


前日游水又見倒一個好勁既男仔! 我游蛙式都唔叫慢架啦 (40分鐘/30個塘), 佢仲快我半個塘!!即係差唔多3x秒一個塘!!! 嘆為觀止呀~*0*


*   *   *   *   *   *   *   *   *


話時話尋朝起身就去游, 小掩痛…之前幾次放學游都冇事…今日下晝游都冇事…點算呢? 仲唸住暑期開始返工前去家嘛…放工實多人到死, 排沖涼都排到傻啦…


*   *   *   *   *   *   *   *   *


除左游水跑步之外, 飲食方面都注意左, 我又飲返雜菜湯喇XD



*   *   *   *   *   *   *   *   *


今次唔上磅, 直至有人話我瘦左~


加上呢排唔知做咩冇晒整野食癮, 仲有D抗拒添, o岩晒呀~.\/.


*   *   *   *   *   *   *   *   *


1 comment: