ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, November 02, 2008

萊斯酒店@澳門

星期五放工就過左澳門過生日,此行目的主要係住我地上次黎已經話下次要住既萊斯酒店~為既係佢有腳既浴缸><太正喇!


佢由外到內,大堂、樓梯、房、露台都係咁靚,而廁所更加係精要所在!



我地間房向另一邊



酒店側面



上次黎亦都有o係呢個位置影相, 不過今次影完可以行入去^0^



一路影到上樓, 跟住仲可以開門入房 ^0^ 真開心~



本來話要一張大床既, 不過可能太夜黎攞房, 冇晒~ 酒店得72間房, 其中24間係double bed



就係為左佢而黎架喇~ 仲可以一路浸浴一路睇電視, 但就聽唔倒囉XD 中間有玻璃, 除非開到好大聲XD 呢度有浴鹽跟埋, 連嗽口水都有, 如果有埋gel就更好啦~


呢間酒店係06年開既, 當年睇相已經覺得好吸引, 可惜o個陣冇過夜, 冇得住, 不過當時o係大門外影相已經話下次要黎住~今次終於可以成真~真係好開心呢~ \^0^/ 除左浴缸仲有個可以企得落4, 5個人既企缸~ 呢種浴缸真係正, 一邊高d挨住黎浸舒服好多啦~~




一到埗就趕住去食野, 返到黎再影條橋已經熄左燈 T^T


好少住倒有露台既酒店~


呢度行出去就係露台喇~

呢度大部份房間都係向海



未改同傻咩






*   *   *   *   *   *   *   *


我走喇~^0^


各位唔駛太掛住我 ^0^/


我聽晚返黎架喇 ^0^


No comments:

Post a Comment