ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, November 02, 2008

食在澳門


第一晚買左個返酒店食,攤到凍晒先食,好硬…==覺得好對佢唔住,要還佢一個公道,於是第二日再去食~今次新鮮熱辣~好味呀^0^ DADDY話如果尋晚o個個係10分呢個就係100分~ 差太遠喇~!


我地上次06年黎已經幫襯過~當時仲有麵線賣, 今次好似冇喇, 冇寫出黎, 問佢亦聽唔明我講咩。


*   *   *   *   *   *   *   *   *


o係正胡椒餅隔離既減蛋餅~又係新鮮熱辣, 都幾好味, 不過食落似多蛋黃所以有少少乾。


*   *   *   *   *   *   *   *   *



丁屎介紹既豆花, o係果欄街, 由於椰子雪糕冇開, 熱熱地又行到支力就入去食完豆花飲杯豆漿, daddy話豆漿味唔同平時, 好似有d火農味@@ 我都覺得唔同平時, 講落又有d似…豆花我覺得幾好, 之前去南丫島都講過, 我食咩豆花都覺得差唔多XD daddy就話滑囉, 不過冇豆味, 似食緊百福。我就鍾意跟黃糖食。


*   *   *   *   *   *   *   *   *


添發記碗仔翅--joey同丁屎推介, 12點幾去到未開門已經好多人, 我地入去時已經坐到出門口, 不過仲未有得食, 等左陣就落單等食。嗌左個$30同$45, 碗裝係$30, 煲仔裝住既係$45。食倒一塊塊翅架~幾得意~daddy就覺得冇咩特別, 同平時d碗仔翅差唔多, 仲少左冬菇同冇得加魚肉…XD


*   *   *   *   *   *   *   *   *


黎到氹仔, 買唔倒晃記肉切酥, 去左莫義記, 買左杯焦糖燉蛋, 我麻麻地, daddy話都係搞下笑je~ 都係夜晚自助山既好食好多:p 呢間d焦糖係水黎既?


跟住我地就留肚去食自助山喇~^0^


1 comment:

  1. Passion ~~~~11:54 PM


    我找不到呢間野 .....
    上星期我們勁食「魚翅」啊,,
    [版主回覆04/12/2009 00:18:00]知唔知胡椒餅o係邊?o係正佢隔離咋 我覺得胡椒餅好食d

    ReplyDelete