ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, January 02, 2009

手作日


有今日既聚會,實情係源於Anne想整娃娃,佢今日先知俾我厄左,原來我只有2個娃娃XD



幾位BLOG友(ANNE, TENDY, 小三)上黎整娃娃, 柏琪亦入左黎教媽媽同小刁做口金。



分左2檔,一組整口金,一組整娃娃。圖中小三車緊娃娃身同手腳。


媽媽好快完成左佢第一金, 帶病既柏琪(同等左佢3個鐘既老公)終於可以返去休息




大約六點幾黎一個光脫脫合照XD


期間媽媽個仔上左黎, 仲帶埋手信: 舊葡京曲奇同一打熱辣辣砵仔糕上黎~



多謝UNCLE~~ 仲有各位既伴手禮 ^0^


7點倒ANNE就煮野俾我地食



之前已經偷食左媽媽既


 



一點八入到黎, 上圖所見已經天黑, 大約8點幾, 大家都同公仔上緊頭髮, 同埋車緊衫仔



十點幾, 一班女工耕耘左九個鐘!終於搞掂喇~ ^0^ 三個娃娃雖然係同一個紙樣, 但係各有風格~


anne係咁同佢個女講野XD仲話唔扎頭髮返唔倒學XD


小小三臨走仲同咁多位哥哥姐姐妹妹黎個吻別~ ANNE話佢咁細個唔錫得男仔架~XD


小三既小小三同我泡泡最似樣



同我對仔女黎個大合照先~ ^0^



一堆咁好得意呀 ^皿^


今日真係冇幫D咩手…多得媽媽同小三幫手車野, 三個娃娃先得以順產~ 仲幫我換埋針 ^^" 又令我知道部衣車塊板原來打得開既XD唔駛上線上得咁辛苦 XD


No comments:

Post a Comment