ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, January 16, 2009

魯肉飯的疑惑

o岩o岩睇cherry個blog, 討論起何謂魯肉飯


其實我經常混淆魯肉飯同肉燥飯…


究竟魯肉飯係一粒粒免治豬肉定一舊舊肥豬肉呢?而一粒粒免治豬肉整o個d究竟叫魯肉飯定肉燥飯呢?


上google搵左d資料, 首先搵圖片--


魯肉飯: 圖片有一舊舊, 又有免治
肉燥飯: 圖片係免治豬肉


後來搵倒呢個網: 在北部你叫魯肉飯,在南部,記得要說”肉燥飯”,南部人的”魯肉飯”,就是北部人說的”爌肉飯”;


跟住又搵爌肉飯的圖片


啊!!!迷底終於解開!! 我當年應該係o係高雄食…所以係一舊舊…即係我嗌魯肉飯, 黎既係北部既爌肉飯…*0*


唔怪得我當時都覺得奇…因為O個次我係由台北去高雄…食左2種同樣叫魯肉飯而完全唔同既野XD


咁o岩尋晚整左肉燥飯(我都係習慣叫肉燥飯, 叫肉燥飯唔會變左第二d野XD)聽晚會出post ^^


1 comment:

  1. Lyric Loves1:58 PM

    睇到我好混亂
    [版主回覆01/16/2009 14:23:00]即係
    台北既魯肉飯=南部既肉燥飯=免治豬肉整o個d=我地較常接觸o個d
    台北既爌肉飯=南部既魯肉飯=大舊豬肉整o個d

    ReplyDelete