ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, January 07, 2009

Freshness Burger

一連三晚介紹漢堡



呢幾幅相係咁o岩o係舊相簿度搵返, 原來一直未post :p


o個日原本係去沙田買package去澳門, 點知去到收左, 落左去食漢堡, 居然一個人都冇…都有d驚…



都入去試下啦




唔睇返張單都唔記得嗌左d咩:p



等食中



我記得呢個汁好似幾特別的



過左3個幾月已經忘記左XD



跟daddy至愛洋蔥圈~



同呢個幾得意既沙律焗薯



我飲綠茶奶~~我鍾意綠茶跟奶飲 ^^


整體黎講我記得係唔錯的:P


2 comments:

  1. Hellion9:11 PM

    我食過一次~~以後唔再去 ~~
    等成半個鐘先有得食, 仲要個包同薯角都係微暖, 個包好普通
    個薯角同食薯蓉冇分別, 一樣咁"林", 只係表面輕微炸過而已!!
    價錢同質素唔正成比 ~~~
    [版主回覆01/07/2009 22:34:00]你去邊間分店?
    可能我冇人唔係等左好耐, 你食咩包呀? 我o個次既經歷又唔錯, 又夠大, 對我黎講係可以再去既一間漢堡店

    ReplyDelete
  2. Hellion9:15 AM

    皇室堡~~~咩包唔記得囉~~~
    只係記得難食同等好耐
    去試下burger king~~d薯條好正~~
    [版主回覆01/08/2009 09:31:00]今晚o個篇會介紹burger king ^^ 不過對比burgre king我又鍾意Triple O's多d

    ReplyDelete