ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, January 16, 2009

曲奇四重奏 PART II

黎到PART II 終於講到盒曲奇喇



好多人認識曲奇四重奏都係因為謝寧, 同事間講起都係話謝寧開o個間(不過居然有同事唔識謝寧= = 連岑建勳都唔識…)但係對於眾餅友而言, 四重奏吸引之處我唸同我一樣都係因為Tony Wong~(我就加埋Shadow^^)


其實店名之所以叫四重奏, 係因為四個名人主腦:識飲識食的謝寧、烹飪節目主持關琬潼(Shadow)、文藝界名人黃志煒及顧問Tony Wong 。



左上角:夏威夷果仁曲奇(四塊)
先後食左2塊都冇咩印象,寫食評時再試一口,好香果仁味,仲有d複雜既香味,其實幾好味,不過o係云云款式之中又難以令人留下深刻印象。


上排左二:牛油酥條(八塊)
好香、好鬆化


上排左三:咖啡合桃曲奇(五塊)
一致認為最好味呢款! 可惜亦係件數最少!佢o個種鬆脆好特別,隔離夏威夷果仁都好鬆脆,但係兩種口感好唔同!淡淡咖啡香同Jenny唔同。


上排左四及下排左一:高纖五穀籽曲奇(八塊)
同芝麻味口感好似,實淨D,同樣係好香,香味複雜D


中排左及右:黑白芝麻曲奇(十一塊)
daddy最唔鍾意既一款,因為佢唔鍾意芝麻XD佢話勁芝麻,鍾意既人會好鍾意。真係好香芝麻味,好似芝麻脆餅咁濃,帶有少許甘香(原來來自果皮)


正中間黑色哈哈笑:朱古力曲奇(十四塊, 其中面頭2塊哈哈笑)
唔係咁鍾意朱古力既我都覺得勁正!唔係咁鍾意食薄脆野既我對於佢既薄脆口感唔知點解異常受落!


正中間金黃色哈哈笑:牛油杏仁片(十二塊, 其中面頭2塊哈哈笑)
普通D,冇朱古力咁脆


下排中間:川椒榛子曲奇(六塊)
淨係食倒榛子味,我地兩個都食唔倒川椒,要上網睇返先知係佢;知道之後再食,食完之後又好似真係有少少少少辣辣地


右下角:蛋香曲奇(八塊)
未睇名已經食倒一種好熟悉既味道,係蛋黃!原來就叫蛋香曲奇~好好味呀~^0^


大家有興趣可以睇下蘋果日報既報導


原來o個支過千蚊既油係雲呢拿油, 即香子蘭油


曲奇四重奏(2382 2817)
九龍城福佬村道58號地下


開飯食評


6 comments:

  1. 家家爸2:22 AM

    川椒榛子曲奇(六塊) 真係辣過喎...
    [版主回覆01/17/2009 03:33:00]唔講完全唔覺…

    ReplyDelete
  2. AnNie . W9:13 AM

    你個食評連地圖都有埋...我有排唔駛買啦! 嗰人我去到見到玻璃門上貼咗告示...話現貨全部售罄...新年訂單已滿...暫不接受新訂單添...又見謝寧好鬼忙咁喺樓梯底講電話...店內就有個男人起哄貨又話無...話有得訂宜家又話無得訂住...要可能過左年先再接單...個女仔staff同我講...共實每日都有少量現貨供售...賣哂就無云云!!唔通買曲奇都要好似去銀行換銀紙咁排隊(我唔係啲咁既人呀...蝕底蝕底)
    店內就擺滿玻璃瓶...每款味都可以叫人夾俾你試食...咁我梗係買唔到都食吓啦 平衡價錢同味道...都是值得一試啊!
    [版主回覆01/17/2009 09:19:00]你試左咩味呀?
    你去o個時幾點? 唔通因為男友o個日返工前去所以買倒?

    ReplyDelete
  3. AnNie . W9:25 AM

    都有試食呢...啊你男友可能早到囉!!我係下午茶時間去...連十字路的舊餅店(唔記得係咪叫豪華)都大排長龍買蛋撻呀!!不過近幾年行九龍城真係好有沒落的感覺
    [版主回覆01/17/2009 09:43:00]係呀豪華, 下午茶時間新鮮出爐嘛 ^^
    我以前住九龍城架, 依家都係整牙先返去

    ReplyDelete
  4. SkyBlue12:00 PM

    我都有睇這個新聞, 系呢, d曲奇真系咁好食?  個價錢又吾系貴, 都系等新年後才去買
    [版主回覆01/17/2009 13:04:00]曲奇黎講都唔平喇, 我本身唔係特別鍾意食曲奇(除左美式軟曲), 只係想試下, 曲奇黎講係幾好食, 不過我都係鍾意蛋卷多D :P

    ReplyDelete
  5. AnNie . W6:08 PM

    係喎你講起整牙...我都記得你整咗一段日子架啦喎!攪掂未呀
    [版主回覆01/17/2009 21:45:00]未呀, 我唔痛就唔去整XD

    ReplyDelete
  6. AnNie . W11:33 PM

    哎吔...啲牙通常都係痛吓唔痛咁架!!!"偶吓偶吓"...變咗慢性乜乜物物就麻煩啦...

    ReplyDelete