ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, April 12, 2008

412四月之星小魚家BLOG聚


(按圖放大)好多好多好多野食呀~~~


4月之星blog聚又舉行完畢~ 今次麻煩晒小魚提供場地~~ 又提供咁多野食, 準備左3日~~仲要執屋, 又有可愛小狗迎賓~~ 仲有兜仔俾我地打包~~ 果汁真係好好飲~~~煲飯真係唔好意思…辛苦你同高生喇…^^"


今晚d野仲多過舊年十月o個次~~:p 下次每人整一兜夠喇~~ 限定唔好整2樣野XD(我自己都係~)


今日除左D曲奇其他都試勻晒~~曲奇帶左返黎未食~


打包左AMY沙律同小刁酸齋返黎, 媽媽雞翼冇晒T0T, DADDY仔就打包左丁屎咖哩魚蛋~一返黎就KO左~~ 好飽~~


仲有我個蛋糕食剩小半…聽日可以帶返俾丁屎UNCLE AUNTIE做伴手禮 A.A


XDDDDDDDDDDDDDDD


另外多謝丁屎幫我買左2盆香草 ^0^ 多謝晒~~



意外收穫~~多謝小魚~~^0^


-----------------------------------------------------------------------------------


本月之星: yanyan(1)、大蚊(6)、亞丸(22)、小豬碧碧(27)、七七


日期: 12/4/2008(星期六)
地點: 大埔泰亨祠堂村小魚家(有24小時車出mk同kt~夜晚有車去cwb同灣仔)
集合地點: 大埔墟百佳 (如果唔識路可以O係大埔墟火車站問人新街市點去, 去到再問人百佳O係邊)再唔明到時打俾我/小魚


集合時間: 6:30pm
小魚e-mail: virgobb@hotmail.com
活動: 大食會, 大家準備D食物去~^^
人數: 十六人


小魚話: 請大家email我/msn我, 俾底你地電話我, 講底你地叫咩名, 我會留個電話俾你地~有咩可以打俾我^^


報名:(可以既話講埋會整咩野食, 以免重覆)
1. 蠍--戚風蛋糕, 紅酒燴牛尾
2. 高小魚--(最拿手既)金菇蟹柳釀雞翼, 橙鴨, parma ham +哈蜜瓜, 水果茶
3. AMY姨--香芒大蝦沙律
4. martinmak睿:[音:銳] 叔--凱撒沙律+麻醬天使都
5. 丁屎--咖哩魚旦
6. Cindy --鹵水牛展
7. catfood.com--話梅花鵰雞翼
8. Irene--馬蹄糕
9. Anne--五香牛肉粒 or 鹵水拼盆
10. 小豬碧碧--山東豬扒
11. Yinky--焗吞拿魚迷你酥
12. athena--杏仁曲奇+薑餅
13. 茵可煮--蟹子混醬天使麵
14. 卓卓--炸水果包點 
15. 小刁愛煮--酸甜齋和椰汁杞子桂花榚
16. babyfai--芒果芝麻卷及茶葉蛋蛋


P.S. 有冇人怕貓狗?小魚話佢可以收埋先~

blog聚預告: 5月cafe, 6月macau

No comments:

Post a Comment