ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, April 08, 2008

不能說的淡江中學


繼MR J之後另一《不能說的秘密》相關景點。


第3次黎台北, 第2次黎淡水都係冇去到漁人碼頭, 呢次係最後一日朝早先去, 下晝仲要去返永康街同新光三越買阿默, 所以都係放棄左漁人碼頭。


雖然上左紅26巴士, 不過O係淡江中學落左車~



一落車見倒紅毛城, 差唔多開門, 不過冇入到去, 上斜經過真理大學, 再前行就係淡江中學。


呢度平時問過管理員都可以入去參觀, 不過要安靜d, 唔好騷擾倒人地上堂, 我地係星期日去, 咁就更好喇~ 不過如果有學生o係度行黎行去都幾得意 *0*


同管理員講話我地想入去參觀, 問左我地係咪香港黎, 跟住就俾我地入去, 見佢COOL COOL咁, 估唔到走O個陣問我地係咪黎睇周杰倫, 《不能說的秘密》XD 仲醒左三張好似postcard咁既彩色校園地圖俾我地~ ^0^


先介紹下d景點



電影開始, 晴依同湘倫行入校園o個條路。



黃秋生同小雨傾偈既地方。(原來佢地傾偈O個度係O係真理大學架~>0<我地過門而不入呀!!!仲有小雨打氣O個度都係呀~~~見http://hk.myblog.yahoo.com/jw!oKc3aziYERlQWo94QnyfVw--/article?mid=1032&suc=1)



疑似小雨同湘倫傾偈, 小雨俾返晒d蘋果佢既地方。



戲中多次出現既場景



搵左個好好人既台灣女仔幫我地影相 ^^



小雨寫立可白



課室(我地偷偷開左門, 好似置身電影中*0*)



小雨同湘倫見倒黃秋生o個遍草地



小雨走落黎o個條樓梯


其他



見倒「校規」2個字覺得好奇妙, 好似真係入左電影入面咁。



破舊既窗, 令我唸起湘倫打爛玻璃衝入去彈琴。



唔知電影中有冇出現過呢? ^^



幾有型XD(副超O係台北站前地下街買既, NT$199咋~


好優美既環境



本來想睇多次先去, 結果睇唔切:p


淨係呢度都花左一個鐘! 好好玩, 好值得一遊~ 我唸會比去漁人碼頭有意思~ 又唔係同情人黎, 去乜鬼情人橋:p 而唔係黃昏黎, 冇日落影~ 都係黎呢度好 ^0^


不能說的秘密小雨和母親的疑點100%大解剖』 - 電影討論
http://www.twbbs.net.tw/2027210.html


1 comment: