ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, April 09, 2008

福君海悅大飯店

今次跟專業旅運自由行, 沙田分店oreo推介呢間酒店, 好似仲貴過天成少少, 我地本來想揀西門町中心既長虹, 或者台北車站隔離既天成或者凱撒, 不過oreo推介呢間新淨, 而o係新酒店之中又係少數有三人房, 話o係天成斜對面, 於是就試下。



點知去到都搵左好耐, 拖住個o急一d都唔近, 後來發現兜左大圈, 沿住重慶北路就到。大約行十分鐘。我地只係初初去check in, 3次又酒店出發, 同九份返酒店休息行過呢段路, 其餘2晚去完夜市都係打的返, 最後一日兜錯路又趕時間, o係台北車站打的返再順道取行李返國光客運站。不過樓下冇野行, 鍾意長虹個位置多d。


黑店??
剛到埠嚇左一跳, 咁黑既?? 入面仲冇人添!!



唸真d, 冇理由冇人個喎, 係咪後門呀?? 再行前睇下~ 啊~~~ 好在…


大堂都企企理理



呢間就係我地間房喇~



三人房 唔鍾意用白燈…>_<



本來訓近窗口O個張, 一入黎已經話唔訓門口, 結果因為寬頻線O係近門口呢張床度, 所以同FLORA掉左床~阿欣就訓中間~


最正係個廁所, 浴缸好似溫泉o個d, 可以坐得落2個人, 伸直落壓腿都仲得XD可惜早出晚歸冇咩時間享受~~ 不過第一晚2點幾都浸左個朱古力浴(之前哈北之旅買既~好朱古力呀)佢又好在上面冇去水口唔會流走晒我D朱古力~>0< 同埋夠深可以浸到心口~ 第二晚由於我猜贏第一個沖就冇浸LU~(之前O個晚猜輸)



第朝7點起身, 8點落去食左個早餐先去九份。我地間房O係十樓, 餐廳O係十一樓~好方便XD




野食一般啦, 最好味係鴨腎同前菜。第二日冇食LU, 時間緊迫早D去淡水。


食左3轉唔滿既, 今次黎第一碗肉燥飯就O係呢度食XD 而第二餐就O係度小月~


臨別留影



整體而言, 呢度乾淨企理, 服務又好, 服務員好有禮貌, 搬行李唔收TIPS, 匆匆入面大堂做野, 不過唔多方便, 又係白燈, 唔特別推介。全天候無線上網, 原來只係大堂有無線, 房係要駁線, 搞到我地2個人帶左NB去同一時間得一個有得用, 我霸左黎同daddy傾偈, 搞到阿欣得第一晚我浸緊朱古力浴o個陣有得用…^^"


http://www.fortunehaiyatthotel.com


1 comment: