ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, April 28, 2008

紅桑子朱古力慕絲脆脆蛋糕 for 賣魚清


最好耐單單為一個人做生日蛋糕喇~今年幾個都係生日之星, 對上一次only for one既已經係2月既事~ 事隔4個月終於又有同事生日~


聽日又我地既生日會~生日之星係kion同賣魚清~ 上次我生日時阿欣整左個藍莓芝士蛋糕俾我, kion好鍾意話佢生日又要呢個, 於是今次佢o個個就交俾阿欣~ 我就整俾可愛既賣魚清^0^



由上之下:
1. 朱古力淋面(今次好薄~用電子溫度計果然好好多~ 淋完面仲可以倒返多餘既出黎~可惜冇整到側邊試唔倒)
2. 朱古力忌廉(truffle cake個譜, 今次整好少份量, 加上脆脆層又用左著通黑朱, 所以呢層用晒85%黑朱)
3. 紅桑子忌廉(雖然用左電子溫度計, 但馬令都係唔成功)(之前狗狗蛋糕個譜)
4. 朱古力海綿蛋糕
5. 朱古力脆脆(45g脆脆+45g朱古力)
6. 朱古力海綿蛋糕


食評:
我: 幾得意喎~甜甜既朱古力脆脆+酸酸甜甜既紅桑子mousse, 苦苦地既85%朱古力忌廉~三層一齊食好夾~^^ 今次層鏡面只有0.5mm厚~最成功既一次~


試食員F: 一定要三層夾埋一齊食, 三種唔同既味道~


試食員Y: 好食, 我唔識形容, 我鍾意苦o個層


試食員W: 有D苦苦地, 鍾意脆脆層


賣魚清: 脆脆地o個層係咩黎架?「咪就係脆脆囉~XD」


 


1 comment: