ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, April 08, 2008

不能說的Mr J

尋日黎左簡介, 頭炮想為大家介紹下Mr J



周杰倫開既餐廳--Mr J既分店, 位於信義區市政府站北大醫院樓下, 以《不能說的秘密》為主題, 吸引左我地三個《不》迷 ^^



朝早去完九份, 返酒店休息完之後, 由台北站出發, 搭捷運去市政府站。由於出錯閘, 需要約NT$110, 回程只要NT$85。



幾經辛苦, 終於搵倒喇~ ^0^



一入門口就見倒



主角就係佢~^0^



周圍都掛上劇照



女同學都著得套校服幾靚呀



男同學就麻麻…不過像真度都幾高XD



跟餐既蒜蓉包

跟餐既南瓜湯

跟餐既沙律(D汁好好味呀, 有橙味架~)


原來要一人每少NT$80, 唔可以加埋OVER NT$240, 於是我地嗌左一個餐+其他, 留肚夜D過士林開餐~



意式臘腸pizza



蕃茄鴨胸意粉



凱撒沙律



餐飲奶茶, 甜品jelly, 入面有2片蜜瓜, 阿yan以為係青瓜~ XD



意外驚喜, 以為呢度只係食氣氛, 估唔到又幾好味喎~
埋單NT$770 / 3人



之前O係屈臣氏向店員問路, 佢睇左我地本旅遊書, 教左我地點去之後話佢都要去XD 就係圖中右邊O個位喇~XD 我地走O個陣O係門口見倒佢~



地址



走既時候已經入黑lu~ o岩o岩影埋夜景 ^^


1 comment: