ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, June 22, 2008

Afternoon Tea


參加者有: 蠍, amy姐, martin叔, 小刁, "靚仔", 蛋撻王子~


今次我整左果撻同泡芙


夾美味焦糖燉蛋雪糕~:D~~~~~~~



amy姐整左花花蛋糕仔同吞拿魚粟米沙律三文治(死野唔記得切手指形…)


小刁整左三款口味既scone~



"靚仔"帶左玫瑰花黎沖茶



最後仲有王子既莓莓芝士餅壓軸~~~


uncle負責洗碗掃地~XD


未齊人期間玩左一陣wii~


估唔到uncle咁勁!! 我最勁都係188, 仲要唔係成日做倒…



2個玩mario kart玩到唔停手(你睇uncle個樣幾猙獰@_@)


咁我地4個就玩住大富翁等佢地啦~


呵呵~估唔到我贏喎~~王子一路o係度扮窮, 又係咁叫amy姐$3000買佢個火車站~amy姐就成日用d錢潑涼~小刁直至埋數先知自己咁少錢XD 佢一路都以為自己好多錢XDDDD 我都係埋數先知自己淨係1000蚊錢都有8張XDDDDD


玩得半個鐘, 所以大家都未起酒店XD 下次再玩~


7月之星o個日如果有時間可以分幾組玩呢d小遊戲XD不過大家記得早D到XD


跟住齊人就一齊玩猜猜畫畫, 一男一女一組, 抽簽分組, AMY姐得償所願抽倒支好簽XDDDDDDD



你睇佢既眼神幾咁含情脈脈XD



合作無間, 幾有默契XD



AMY姐既傑作XD
話說我地3個女仔要合埋眼畫「焦急」俾D男仔估, 真係勁難…大家好快都畫倒個焦字, 不過點都估唔倒個急字XD 我開頭玩左個o急, "靚仔"係咁估盒…(原來佢去左影我地相=.=) 跟住畫埋個人去廁所, 佢都估唔倒…我覺得合眼畫已經好似架喇, 冇走位~~~咁都估唔倒>< 不過最正都係amy姐, uncle話佢係咁畫呢個公仔, 原來係想畫差唔多音既"吉"黎表示"吉"XDDDDDDDDDDD係咁O係度吉吉吉吉吉吉吉吉吉XD佢都係估唔倒係"急"XD 結果我地3個都放棄呢個咁難估既題目。如果係你, 你又會點畫呢?XD



趁佢地畫緊黎張合照先啦~


如果阿茵同米卡路有黎唔知個組合會點呢XD


到左6點"靚仔"要走喇~ 於是又到切蛋糕時間~(AMY姐好勁呀~黎到同我KO左半個5寸檸香芝士餅@@!! 之後仲要食埋T, 依家又食蛋糕*0* uncle你要努力d搵錢養佢呀~~~)





白滑晒XD



大師傅幫我地切餅~~


跟住6點半王子又走, 7點AMY姐, 刁姐同MARTIN叔都走LU~


如果下次可以玩夜D夜晚一齊嗌PIZZA食就好喇~


繼上次同事黎既蘋果批茶會之後, 第一次小型茶聚完滿結束~ ^^ ~


No comments:

Post a Comment