ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, June 08, 2008

叉蛋飯+西蘭花

今日落大雨, 門口水浸, 山腳直頭浸到d車都行唔倒, 浸到膝頭咁高。我地行出去飲茶, 等d水退左d先衝過去~~好好玩~ 好似o係海邊咁XD 好在著左熱褲 XDDDD


飲完茶去左買送~daddy仔話想食叉蛋飯~我又買左好多蛋~就買廿蚊叉燒同2棵西蘭花返屋企煮飯仔~



我整緊muffin仔既時候 daddy嗌肚餓, 於是由佢主理左今餐~


知道我鍾意靚~特登排靚靚俾我影相 ^0^



daddy話有次bbq有人用錫紙包西蘭花+牛油同辣椒豉油黎燒, 又幾好味喎~今次就咁烚完點辣椒豉油都好味喎~


1 comment: