ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, June 02, 2008

Neway 7人行


(按圖放大)


想唱k好耐~原來不經不覺已經有4個月冇唱~ 上次又係有auntie同"靚仔"~仲有daddy仔~ 今日daddy要返工~不過多左米卡路~丁屎~macro同小刁~^0^


好開心呀~雖然我遲到~ 不過就撞倒"靚仔"o係大埔一齊出黎, 又o係旺中樓下見倒marco同米卡路~(點解2個名咁似既XDDDDDDDDD) 開初我見唔倒MACRO架~~仲以為米卡路個FDXD



因為佢搞成咁XDDDDDDDDDD 即刻忍唔住影返幅相留念XDDDDDDDDDDDD依家一路打都忍唔住笑呀XDDDDDDDDD


米卡路之前電話同佢話211號房, 跟住佢話得4, 5樓, 咁我就以為係511號啦~ 點知上到去問511…姐姐仔話冇511喎…咁我就話咁211呢?之後帶左我地去~間房係咪好大呢XD 用左autostitch整既pano黎架~XD幾張相駁埋~



見倒呢個麵餅不禁覺得同佢個髮型好襯XDDDDD黎返幅合照先啦~~~


今次冇影到大合照呀~ 由2點唱到7點半, 本來到5:15架咋~ 點知佢未收房住~米卡路, 小刁同MACRO相繼離開, 都唔記得影大合照! 我入去O個陣仲記得架!!! 結果走剩我地四個去左影貼紙相~除左前年個FD O係外國返黎影過之外都有十年八年冇影喇~當年影落成本貼紙相簿, 又交換左好多同學既貼紙相XD



呢輯影得我幾靚XD 最鍾意啡底O個張~所以要左O個張既大相~


其餘有關唱歌趣事請移玉步至丁屎Amy姐's Blog!


PS1 多謝米卡路杏仁餅, 我下次同丁屎一樣要胡椒餅, 可以既話要少少豬肉乾^0^


PS2 未找錢既朋友, 下次提我找返$15俾你~(唔係講緊你呀AMY姐~)







小刁唔駛怕, 呢度有你~XD


 


No comments:

Post a Comment