ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, September 25, 2008

925九月之星銀座藏人聚


6月食過一次覺得好抵, 今次依然覺得好抵~ 野食幾好味~4請3每位只係$135!


左上角係饅魚飯定食入面既蒸蛋, 有煙肉菇菇同白果各一件。


左中係串燒拼盤, 有疑似牛舌, 露荀肥牛卷, 魷魚釀三文魚, 鴨舌, 軟骨, 豬紋肉條



當中有件咁既野, 大家都估係咩黎, 新新話係牛肉, 丁屎好醒咁話呢度有個窿呀~ @_@緊係啦………


竹簽黎嘛XDDDDDDDDDDDDDDDD大家睇下從呢個窿估唔估倒呢舊咩黎XDDDDDDDDDD件件都有個喎XDDDDDDDDDD


左下清酒煮蜆, 原本丁屎嗌雞軟骨, 冇晒, 改左呢味, 好細隻, 好少


中上: 丁屎係咁用挑逗既聲線話要食既鰻魚飯~~ =~~~= 定食黎, 跟蒸蛋(左上), 麵豉湯, 刺身一碟(右下一), 一壺茶俾你泡飯, 仲有一個豆腐味炸三文魚(估計用腐皮包住再yam粉炸)(右下二) $108咁多野都幾抵


中下: 日式凱撒沙律, 好多三文魚同吞拿魚


右上: 2碟壽司黎, 分別$56同$64, 各八件。


右中: 海鮮pizza, 好芝士, 唔錯



本月生日之星: 小魚, 雅典娜, 新新



九月之星既Banana Classic Chocolate Gateau



呢度服務唔錯, 妹妹仔幾好笑容, 帶位o個個幾靚女, 入到去又係咁同我地加水…XD 問佢攞叉食蛋糕數倒6個人@@ 佢睇唔倒邊個呢 @~@ XD 跟住黎到冇碟…再幫我地拎, 最後要切餅時我地話點切, 佢醒目聽倒又笑笑口拎把刀俾我地XD不過好搞笑…我地居然要幫手執檯…XD仲要掃埋檯面D垃圾XD搞乜XD



緊係唔少得大合照啦~大仙, 丁屎, 我, 馬丁, 小魚, ATHENA, 新新


9點幾要交檯, 星期四都好多人, 呢度訂位幫你留5分鐘架咋~ 又抵又好味仲唔收切餅費~唔怪得咁多人


*   *   *   *   *   *   *   *   *


之後athena同大仙走先, 我地過左隔離滿記~我第一次黎咋XD


又係幾多人,唔駛等位,不過食完見出面咁多人都唔坐喇~



左上係我既咩白雪黑珍珠?幾得意,好多野食~我又想試呢度出名既榴槤忘返喎,於是筆左小魚既黎試~仲試埋馬丁既芝麻糊合桃露(杏仁露?XD)丁屎既馬豆糕(幾滑喎)同新新既芝麻糊黑糯米(我食唔倒黑糯米,覺得同馬丁o個碗一樣XD)


丁屎叫小魚對馬丁呵(榴槤)氣XD小魚作勢想嘔~馬丁話可以介紹個婦產科醫生過佢, 跟住小魚話對住佢先會咁, 馬丁話咁要介紹個精神科醫生俾佢~我話點解你有得介紹?XDDDDDD 之後小魚話, 不如我介紹個整容醫生俾你(雖然我未睇過, 我搵俾你XDDDDDD)


*   *   *   *   *   *   *   *   *


好可惜今次有幾位生日之星黎唔倒, 不過人少少感覺close d, 但似乎悶親athena同大仙~ ^^"


其實今日心情麻麻, 一向又懶得出街, 放工放假都想o係屋企搞下呢樣o個樣…漫無目的悠悠閒閒咁渡過, 不過原來同朋友出黎食下飯講下笑癲下係咁開心 ^^


最後o係度講返句生日快樂呀新新~生日快樂呀小魚~生日快樂呀雅典娜~^0^


*   *   *   *   *   *   *   *   *


日期: 9月25日(星期四)
時間: 晚上8時(BOOK左7:30, 可以早既人早D去嗌定野食先)
地點: 沙田藏人


呢間上次友人生日食過, 都唔錯, 又有禮貌, 仲唔收切餅費, 不過就唔係大檯, 我唸4, 5個咁一檯, book幾張檯近近地坐埋一齊都ok


最緊要各位生日之星日子時間地點o唔ok?
9月(九月之星blog聚): 阿心(12)、Sunny(15)、傻軒媽媽(16)、小魚(17)、芬妮(22)、athena (26)、貓姐(28)catfood.com(30)、何師奶


報名:
1. 蠍
2. 丁屎+sunny
4. 小魚
5. 大仙
6. athena
7. uncle martin


Banana Classic Chocolate Gateau for 九月之星 


預告(暫定)--
10月之星 10月25日(星期六) 南丫島影相, 食CAKE, 食豆花
11月之星 11月29日(星期六) 小白鷺BBQ http://www.taipokau.org/m-restaurant.htm
12月之星 同舊年一樣12月28日(星期日) 九龍城方榮記打邊爐


1 comment: