ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, September 20, 2008

朋友失戀

每次有朋友失戀我都好感慨, 尤其我見過另一半o個d…


之前睇住佢地一齊出黎恩恩愛愛, 突然話冇就冇


記得以前有個舊同學, 同佢男友一齊7年, 從來冇嗌過交, 忽然一件小衝突就走左, 飛左去羅馬…連個女仔阿媽都話佢好好, 唔明點解會咁。佢教我原來2個人平時有d小嗌烚係好事, 唔會突然谷爆。


有個女仔, 男友有太太, 離婚太太會自殺, 鬧過多次分手, 有年聖誕, 唔記得邊一個留低左一封分手信。後來又一齊返, 到依家個男人終於離左婚。


有個女仔大約拍左3年拖, 由原來好強悍, 變得小鳥依人, 2個去左談婚論嫁既階段, 揀好戒指, 相都影埋, 最後個男仔同左第二個一齊, 仲一路tum住佢, 扮晒對佢好好。後來我同學打俾個女仔傾, 其實個女仔都好慘, 知道個男仔衰, 不過佢話已經不能自拔…


有個男仔, 本身有女朋友, 不過鍾意左另一個女仔, 而呢2個女仔本身係好朋友。佢一開始有感覺已經同女朋友表明對個女仔有好感, 後來o係女友堅決反對下同個女仔同埋其他朋友返大陸, 女朋友o係香港喊足十日。過多一年, 個女仔終於決定分手, 個男仔去佢屋企樓下等, 食唔落訓唔倒。不過大約個幾月後就同左佢有好感o個個女仔一齊。


又有一個女仔, 拍左6年拖, 除左頭2年之外, 睇住佢愈來愈唔開心, 有男朋友=冇男朋友, 對方睇朋友仲重要過佢, 約左佢可以隨時失約, 仲o係銀包收埋第二個女仔張相, 女友發現話係人地格硬塞落去…終於個女仔識左第二個, 俾返晒d野佢。


有一個男仔, 我睇住佢拍拖, 雖然我未見過佢女友, 不過佢係第一個同我講, 到左失戀, 又係第一個同我講。佢話個女仔話從來都未鍾意過佢…冇耐佢就撞倒個女仔拖住第二個。


睇住佢地, 有時會唸, 唔知幾時會到我…我地都知道愛情從來都係未知數, 今日唔知聽日事。今日好好, 唔保證聽日會點。


有個女仔, 一向俾我感覺係佢同男友好好, 個男仔對佢好好, 佢自己都承認。點知有日突然宣佈分手。大半個月之後後悔, 當初覺得自己已經唔愛佢, 原來唔係真既, 點知對方已經同第2個開始左, 「已經拎起左佢, 放低左妳」。


雖然呢幾個都係令人心痛既故事, 但係呢個世界冇話邊個冇左邊個唔得。


上述幾個故事中, 第一個女仔已經有新男友; 第二個同已經變返單身既男友繼續行緊; 第三個女仔亦拍緊拖, 佢本身都多人追唔知點解揀著個咁既…第4個女仔當年識左第二個終於飛左個男仔, 依家都係同緊o個個男朋友一齊, 9年喇, 個男仔就繼續同緊佢當件有好感o個個女仔一齊, 都9年喇, 期間就我所知偷食過一次; 第5個女仔亦第二個拍左4年幾, 準備結婚; 第6個男仔已經結左婚2年。


無論今日失戀有幾傷心, 只要勇敢面對, 明天會更好。


昨日遇上錯的人, 是為了明天那個對的人而作預備。


昨日留下許多快樂的回憶, 也許不必忘記, 偶爾回味; 最重要的, 是目前, 是將來。


永遠有一個吻未嘗 有些燭光未燃亮
若愛太苦要落糖 結它斷線亦無恙
To hug someone to kiss someone
The best is yet to come
若要錯失永不能守 得到也不代表長久
假使快樂有盡頭 痛苦也未會不朽
寂寞半點假如不能承受 這生命注定過得不易
笑與淚 亦有時候
To hug someone to kiss someone
The best is yet to come
若你說不再聽情歌 不想再經歷這漩渦
假使抱住你拳頭 到底也沒法牽手
就是為了追求一時平靜 將感情隔離半點感動都扼殺
沒法承受 永遠有不妥協傷口 有些憾事不放手
若你太刻意淡忘 越會補不到缺口
Why don't you just hug soneone just kiss someone
The best is yet to come
最好的尚未來臨


No comments:

Post a Comment