ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, September 18, 2008

偷野?

唔少BLOG友都有俾人偷相偷文章既經驗, 多數反應都好大, 仲會話針唔吉到肉你唔知痛! 到你身受其害你就知味道!


我真係覺得好少事…


有D BLOG由圖到文都COPY我個網


之前連澳洲既報紙都用過我D野食相…仲要刪左我相片上既簽名


我只係覺得好搞笑XD


你用我D相都係睇得起我JE~XD 我又唔係咩大人物~ 個網出名先多人偷~ 而且本身又唔係用黎賺錢既~你偷左我又冇咩損失~


出返出處當然好~ 唔出我最多講聲叫你加返, 你有冇加我都唔會CHECK~


我有個食譜網, 本身係自己收集埋既食譜, 放上網只係方便自己去到邊都可以睇倒~ 後來注意加返出處, 本身有用蘋果日報既相, 不過幅相本身都有保留蘋果個LOGO, 後來覺得冇需要, 冇再用人地D相。


就算我繼續用, 相信蘋果都唔會同我追究, 我又去必去追究人呢


 


1 comment: