ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, September 17, 2008

從番禺歸來


真係好開心~呢次返去係值得既~


其實之前阿媽嗌我去佢依家做野O個度住2日我都懶得去…一來要6點起身搭個幾鐘頭車出TST再轉3個鐘頭船, 去到仲要冇野做…冇咩動力…加上佢返黎既時間仲多過佢住旺角o個陣…不過黎緊有排都冇3日連假, 都唸緊可能去架喇, 點知佢話佢返黎, 我當堂輕鬆晒:P 呢住有3日輕輕鬆鬆既假期啦, 點知星期五晚又打黎話大舅父問我地過唔過去廣州做節, 都OK喎好似冇咁悶, 跟住話細舅父同表弟都去(一個來自北京一個來自美國)咁動力就大左好多喇~ 結果星期六12點幾就搭火車上深圳轉2個鐘頭車去到番禺祈福新村


原來入面咁大, 仲要轉車。


今次黎接我地既係二表弟(左上o個個)*0* 識得開車黎接我地, 真係大個仔喇~


當時細舅父(前排左三)同三表弟(我隔離o個個)o岩o岩到二表弟又要出黎接我地, 接完我地又要去接大表弟(前表右三)喇XD 原來o係廣州讀書既大表弟都一齊黎食飯~


之後四表弟(前排右二, 即係二表弟細佬)都返埋黎~ 坐左陣6點幾就出去食街食飯~



估唔到咁鬼熱鬧, 訂左檯都要等~大舅父話呢度七成係香港人。



黎左呢度食大盆農家菜



開飯前大舅母周圍搵人影相, 唔係我嗌住D送黎晒都未影完XD右邊就係daddy仔既auntie喇~^0^ (即係我阿媽XD我有時都跟佢嗌AUNTIE XD)



真係好大盆, 不過其實好淺, 實質唔係好多, 我地一行9人, 有d我未食過已經冇晒, 例如左邊呢碟豆腐XD 有3碟魚~TOTAL大約十碟, 除左碟辣青椒之外基本上都清晒~


大舅父話喜慶節日一定要飲酒, 於是嗌左支白酒~ 一人一杯仔, 我都話左唔飲架啦~ 試左一啖好鬼難飲~仲話我飲得少!


三表弟話個MODEL同支酒一樣「開口笑」XD


今次返去之前阿媽贏左錢~ 話好想返去派錢XD 結果每個表弟一人派5舊~ 又請爭住食飯~仲醒我買床褥 ^皿^



食完飯之後就返去食生果食月餅~電視話子時最佳賞月時機…結果返左屋企之後係冇人出去賞過架XD 真係好鬼熱…


我阿媽有4兄弟姊妹, 今次聚倒3個真係好難得。仲有一個2舅父o係汕頭同阿婆一齊, 我地打去同阿婆問好, 舅父同阿媽仲估一早通知阿婆實過黎, 佢鍾意玩又鍾意熱鬧 ^^


唸下已經有年幾冇見喇, 上次佢地黎香港搞到有d不愉快, 不過得我一個女孫, 婆婆成日想我返去, 細舅父話阿婆次次聽講我返去就執好晒間屋抹乾淨晒, 點知我又冇返。細個都有過類似既經歷搞到我因為內疚而喊…今年新年應該唔去旅行, 一於返鄉下陪陪老人家吧!


覺得上面比香港仲熱…夜晚好D



最後捉左三表弟影相~ 依家做左FB頭像XD 靚唔靚仔呢~ 我覺得大合照O個張靚仔D~


佢BB時已經係一個靚B黎架喇~ 不過佢又太自覺自己靚仔XD


今次見佢同女友分隔2地都KEEP倒咁耐, 令我刮目相看呢~ ^0^



估下呢2個bb分別係邊2個表弟? ^^


*   *   *   *   *   *   *   *   *


今年中秋跟妈妈到舅舅家过节


跟很久没见面的表弟们见面,他们比我小7,8岁,如今都交girl friends了


有点意外的是,他们都说我瘦多了……我来之前一晚才跟男友说细舅舅又要说我胖了……他最喜欢说我胖》《谁知道今次他居然说我苗条*0* 其实我受伤以来几个星期没减肥……已经胖多了……腰都没了……


可是我第二个表弟说我以前胖一点倒好看!


我现在用拼音打了几行已经花了十分钟……每打一个字都要用脑袋子……不能畅所欲言,倒是可以锻练普通话拼音。


明天我将跟妈妈到她工作的地方去。


20080914


(TO BE CONTINUE)


No comments:

Post a Comment