ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, October 20, 2008

1019 neway


我發覺次次唱k都係咁上下人腳XD離不開丁屎新新馬丁~ 今次本來AMY姐都黎, 不過傑傑要覆診黎唔倒…



話咁快答入十月, 街上人人為我倒數生日XD



約左一點, 佢2個搭一去到唔見人…原來已經係最早到 ^^"仲以為我地上晒去…真係唔好意思呀


佢2個打情罵俏左好耐XD我仲影左幾張XD人地唱緊歌O係後面笑到卡卡聲XD唔知玩咩呢~A.A



王子百忙之中抽空出黎玩~ 好耐之前已經想約唱K, 終於今次完成左心願喇~
其實今次既聚會原定係食王子整既生日蛋糕既, 不過前一晚點幾先收工, 整唔倒, 不過王子承諾一定後補 ^^ 你既心意收倒晒喇~~ 收倒你借俾我既琴譜好開心~ 其實我已經忘記左呢件事 ^^" 估唔到你仲記得~ 一打開見倒D劇照, D情懷又返晒喇~>0< 超鍾意睇呢齣戲! 係07年之最呢~~~ 講起去台灣淡江中學唸起都興奮呀>0< 你快D抽時間去行下啦~~~記得唔好好似我咁矇盛盛冇去到隔離間大學同紅樓呀>_

今日放工食飯前彈過下, 基本上都唔係太複雜既譜, 易學難精。不過有D就唔知點彈, D手指可以同一時間彈倒呢幾個音既咩?@@ 又有D有3行…一個人又係彈唔倒 >_< 我會再練架~起碼唔好咁甩咳 XD


多謝你請我呀 ^.<



打俾AMT姐先知原來要1點前到先有LUNCH…我地搭四先上去, 變左HAPPY HOUR, 要加12蚊嗌飯, 再嗌2SET小食($22/4款), 有冇人睇出呢個係咩飯…真係估唔到原來係咁既樣…= =




今次得丁屎有整到伴手禮, 仲有2樣咁多~ 就係呢杯美味木糠布甸同食左冇影到既泡芙~ 估唔到泡芙有一段咁搞笑既故事XD未食過用手搓既泡芙XDDDD 好在你聽我話整一次先咋 ^0^ 以後有咩野要整都俾我試食左先喇XDDDD 係喎你係咪今晚再整呀~ 整成點呢?



今次得5個人, 間房冇廁所LU~XD


唱左咁多次k先發現原來丁屎唱歌咁好天~~~ 《我們都是這樣初戀的》同《償還》都唱得好似呀~uncle都好似好天左~~王子仲俾我錄埋音天~~~XD 我唸佢自己都唔知XD 放上黎好冇呀~? SUNNY你首煙雨淒迷出得太遲喇~~~下次唔好咁早走喇XD


UNCLE見王子同我講生日快樂先知我係十月之星…仲問我會唔會搞BLOG聚一.一


「你玩野呀?」


佢仲矇然不知!!!


「南丫島咪係囉~一0一」


「O~咁冇計喇」一..一"


仲好風騷咁話返多3日工就去日本))))))))))))))))))))))))))))))咁話喎~


算啦見你咁好請埋AMY去北海道咋XD


1 comment: