ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, October 26, 2008

天使口金小聚II


第二次出席天使老師既口金課


上次整完貝殼口金, 同老師提過想整四片, 又唔駛買咁野o係屋企整喎, 於是老師就好好咁邀請我一齊去今日既貝殼口金班~ ^0^ 特別教我整四片~ 特別收我一個架咋~ ^0^ ~真係受寵受驚 ^.^ 老師仲讚我手工好~好似車出黎咁 ^皿^ (不過第一片特別靚…之前已經趕收工 ^^")



上次3點幾先有時間嗌野食, 等到6點d野食瓊晒先有時間食= =要佢幫我叮返熱 :p 今次出發前已經勁肚餓, 上到去就即嗌野食! 今次同其他人課程唔同唔怕阻住大家, 可以食野都唔怕 :p


上次整完仲有時間慢慢影相, 今次唔得喇…係最後一個完成呢 ^^" 仲要柏琪同老師等我, 成七點先走 :p


途中見識倒柏琪既手術功力!XD 唔該晒呀!!


苦戰五個鐘, 今次D音樂唔知做咩強勁左咁多…頭都痛埋…上次吹到好凍, 今次帶左外套點知熱到出汗…=0= waitress亦有少少黑黑地面…


同上次一樣飲芒果益力多, 食吞拿魚意粉~好味~



完成真係超開心~~~好鍾意今次呢隻豬豬熊呢~ ^0^



尋日去左南丫島, 今次冇整到伴手禮:P 不過收倒ANGEL既咖啡曲奇, 3位BLOG友既牛油曲奇同馬德蓮蛋糕同心心+鎖匙吊墜~ ANGEL見我話鍾意特別送俾我既皇冠吊墜^3^同埋柏琪漏夜整既蛋糕匙扣 ^0^ 大豐收呀~~~\^0^/



1 comment: