ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, October 31, 2008

Happy Birthday to us


今日係我地既生日, 又大一歲喇~


搵返D信封信紙寄信俾你, 鉤起好多中學小學既回憶, 好勁呀d信紙, 咁多年仲好新淨 ^0^


搵你地址時, 睇返本電話簿, 見倒好多人名, 唸返好多唔同階段唔同場合識既朋友, 有好多都唔記得係邊個lu :p


記得當年同你相識亦基於我俾同學填電話同出生日期, 發現你同我同年同月同日, 即刻上前話你知, 就咁開始我地既友誼。^^


不經不覺已經識左你16年 ^^ 你亦都離開左香港13年喇~


自從有左email, icq, msn之後已經好少寄信俾你, 今次隨上附上我第一個手製口金, 粉紅色同白色好襯你, 希望你鍾意 ^^




1996



2006


十年人事, 其實我覺得大家都冇咩轉變 ~ XD


生日快樂呀~我地2個都要快快樂樂呀~ ^0^


HAPPY BIRTHDAY TO US ^3^


1 comment: