ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, October 29, 2008

鄰人的糕點


唔係我做既, 我只係切片煎黎食~ 其實係業主既鄰居俾佢, 再分俾我既~ 好似話係馬蹄糕, 不過食落係軟既~有d杞子


今晚係難得一個人食飯既星期三, 冇買送, 又煲左煲粥, 不過今晚d配菜好麻麻, 泡菜苦既…螺仔勁多沙…= =冇晒至愛香筍同蝦仁菜甫, 好在仲有另一至愛橄欖菜撐場!


聽朝早餐唔駛愁喇~ 不過午餐就…(其實仲有好多, 夠做lunch, 不過又唔係幾想午餐食粥:p)


o岩o岩煲落粥就有人打黎問我有冇飯食XD 緣盡喇我地~~~你就想呀! 俾你爭住先咋~


1 comment:

  1. bigheadmabel1:15 PM

    有人請食嘢咁好~
    [版主回覆10/30/2008 13:57:00]間中都會有, 依家仲有好多業主種既大蕉o係屋企~~~

    ReplyDelete