ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, October 31, 2008

同事生日會


第四年o係度過生日喇~ 入黎第一年咁o岩係星期一, 今年終於等到星期五喇XD

多謝你地既蛋糕^0^



食到今年第五個蛋糕終於記得許願喇~^0^



蛋白戚風+淡忌廉~面頭鋪上焦糖脆脆~好味喎~唔會硬, 蛋糕鬆軟, cream同平時唔同味, 食落原來係有奶味既淡忌廉, 拎左返黎半個鐘先食已經有d溶溶地。整體評價唔錯~


*   *   *   *   *   *   *   *



鑑於十月有三位生日之星, 於是搞左K聚, 約埋新舊同事去NEWAY慶祝~唔駛大食會喇~


一入到就覺得好熟日面, 舊年間房黎既?*0* 跟住阿YAN都話舊年又係廁所隔離! 我見附近仲有廚房!應該係佢地舊年嚇到衝左入去o個度!!


 



十月之星~(28既yan, 31既我同25既ricky~)



呢個就係我第三個蛋糕喇~



壽包好好味啊~



花花送左札花俾我同阿yan~



好多野食~ d野食都ok喎~我地早去~第一次出去時d野食仲擺得好靚, 不過直至第三轉先記得帶相機…d野食已經少左亂左…都係算啦…= =

花花話變左elmo XD



呢個蛋糕都幾唔好食下, D CREAM好重酒味…大家都食唔晒…"靚仔"仲同人話你地個蛋糕好難食= =



好靚



佢地仲入左猛鬼街, 聽講舊年已經想去, 只係其中幾個唔驚既入去, 我冇入到XD



最後過左對面商場影相~


2 comments:

  1. sa之廚房11:36 PM

    i tried angel cake before, yummy yummy.
    [版主回覆05/10/2009 00:19:00]係呀好味呀~我早2日又食左^^

    ReplyDelete
  2. sa之廚房12:21 AM

    will u make one later? hahah, waiting .......
    [版主回覆05/10/2009 00:27:00]我整過幾次喇 ^^ 同事仲話我整既好食D :P

    ReplyDelete