ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, October 28, 2008

1025十月之星南丫島一日遊


去完幾日先出POST, 因為尋晚先執晒D相 ^^" 已經放左上facebook喇~


今次係blog友今年第3次同我慶祝生日~ ^0^全女班~ 6個美女入去行下食下影下, 玩左6個鐘~



O係碼頭等丁屎o個時amy姐唔知俾乜野上左身@@


我地先去食串燒~ 好快就到~ 食左牛肉雞肉同魚餅~ 好美味啊~~~



跟住就去搵豆花同cheese cake~


船上撞倒小仙問左路, 點知我記錯左豆花o係串燒斜對面~~原來o個間係cheese cake!



同埋我印象中shelly cheese cake o係草叢中, 上次去洪聖爺灣途中經過, 點知今次去到沙灘都見唔倒…



途中見倒街邊有茶果同雞屎藤賣, 我就買天個雞屎藤, AMY姐買左個鹹茶果, 佢話好過, 我個冇事喎~唔記得自己之前有冇食過, 所以買左個黎食~



排緊隊買豆花~ 前面o個班買成廿碗, 影下相都得~


不過就食倒阿婆豆花~ 呢檔同出面食既公和、大埔阿婆、百福都好唔同, 其實我唔係好識食豆花, 好似度度都差唔多…:p 不過呢檔個樣就好唔均勻, 唔似平時食既咁(唔係話佢唔好) 冇咩食評…我都係覺得度度差唔多:p 不過阿婆好豪氣! 前面班o靚仔o靚妹買左廿碗俾神沙佢都話唔數, 佢地話唔夠架@@咁都得? 最後俾左大紙, 自己掃返d神沙…我買左3碗$21, 阿婆問我有冇1蚊, 冇就由佢! 勁型!!!



小刁o個碗熱既, 你估係邊碗?XD



黎到沙灘amy姐就好興奮~話好耐冇去過要去玩下~ 其他人話: 下?著住鞋踩落去呀?



amy姐放左個新相機o係樹上@0@



WOW~ @0@ 係咪應該幫佢打埋格XD


呵呵~ 好在我醒目著涼鞋, 佢地全部企o係遠處樹蔭影相~ 我行左去海邊~



離開沙灘已經開始天黑, 都係唔見cheese cake, 我抄低左個電話就打去啦, 話o係間麵檔附近, amy姐記得見過, 又o係串燒附近! 去到一睇! 居然o係我地食串燒隔離!!!!!發雞盲冇人睇倒@_@|||



間餅店就o係amy姐後面@@ XDDDDDDDDDDDDDD真係攞命



試左招牌豆腐cheese cake好滑好豆腐!雜莓cheese 好軟滑, 好味! 焗蘋果芝士餅都好味, 不過綠茶芝士就好唔受歡迎, 本來想睇下2樣野夾唔夾, 食落味道冇乜野, 但係好實…一切落去感覺同焗芝士餅一樣…好似雪左3日咁@@ 最尾都係由我KO啦…



最後一站黎到南島書蟲。呢個時間小刁同丁屎都要離開我地lu, 一個要返屋企食飯, 一個食左個麥記早餐就飽到6點幾= =。聽就聽左好耐, 係一間齋既西餐廳。



細cat突然叫我扮model俾佢影張相, 不過呢張係amy姐既~細cat快dsend俾我~
amy姐幫我影完佢又要, 點知影o個下細cat嗌佢佢又郁左, 之後o個張冇事, 不過2張前後前後咁睇好02XD 我o係船度一路睇一路爆笑XD


未入去已經係咁影, 好靚呀呢度~ ^^ 佢地話o係度high tea一定好正~就o係呢個時間發現左小刁同丁屎唔記得拎伴手禮@@ 就係o個d失敗既馬卡龍…本來唔想帶架喇…amy姐又話未食過馬卡龍就即管帶俾佢食啦:p 佢話好甜, 不過佢鍾意~其實我同男友都好鍾意今次既失敗作, 朱古力味真係冇咁甜, 有d朱古力餡又中和下~



等左好耐都未有得食XD又影~


我地嗌左豆腐漢堡(麻麻地…豆腐苦苦地既…今日全豆腐宴呢~:P)、warm salad(有蕃薯有南瓜, 最好味係d青椒, d醬係綠色勁蒜既野, 麻麻地受歡迎…)、最好味係個pizza!芝士蕃茄簡簡單單, 不過好好味~蕃茄係新鮮蕃茄, 我地一行4人一致認為最好味!仲有南瓜湯配多士都好美味~ 埋單只係位位$5x~好抵~


傾下傾下眨下眼就9點幾, 喇喇臨埋單趕9:30船, 唔係就要到10:30喇~ 趕到連口立濕都買唔切…原來大家都會暈船浪, 好在最尾都冇事~


10點出到中環, 未夠11點就返到屋企喇~ ^0^



307站等車時嘔盡最後一口電影既XD 返到屋企連相都過唔晒就要叉電XDDDDDD


PS1 丁屎去到海灘問, 點解依家都咁多人游水既? 我地其餘5個都見唔倒有人@@ 我地問: 你見倒有"人"? @~@ 原來佢以為D橙色浮波係人頭XD 不過後來行近D都真係有人游既~


PS2 繼麵包班阿SIR誤會佢係我家姐之後, AMY再次俾人誤會大過我…XD 你睇佢個灰爆碌XD



是次活動相關網誌:
1025十月之星南丫島一日遊
南島書蟲。Shelly Cheese Cake
貓。狗。南丫島
南島風光


*   *   *    *   *   *    *   *


大約4點到榕樹灣, 行去大街書蟲食野, 跟住去後街食豆花同cake, 跟住可能睇下d小店, 有時間就行過索古灣? 或者大家有冇其他建議, or去到見步行步都得XD


多 雲 , 短 暫 時 間 有 陽 光 。
 溫度24-28'C, 濕度60-75%


10月(十月之星blog聚食物篇):    suki (7)、bbiibbii (7)、潘師奶(7)、Audrey(15)、rankura+1coconut(12)、rankura(18)、蕃薯 (22)、Mecca (28)、(31)


今次定於10月25日(星期六) 南丫島一日遊


集合地點: 中環往南丫島碼頭
集合時間: 15:00 (15:15上船) http://www.hkkf.com.hk/tc/ferry/schedule.htm
建興亞婆豆腐花 Kin Hing Tofu Dessert
南島書蟲 South Island Bookworm
Shelly Cake Express
仲有好多選擇


報名:
1. 蠍
2. 丁屎
3. 小刁
4. ★╮細CaT╭☆+1
6. Amy


南ㄚ島全島除腳踏車外,禁行交通工具,只能靠步行,建議你從榕樹灣碼頭上岸,沿著通往索罟灣的路走,沿途是成排的手工藝和異國料理個性小店,約20分鐘抵達水清沙白、適合戲水的洪聖爺海灘。繞過港灣,1小時的山路步道,除可遠眺海灣和發電廠,途中還有露天棚子搭的「阿婆豆腐花」,雪白的豆花上撒了磨細的紅糖粉,口感綿密又香甜,每碗6元港幣,非常超值。



過了天后宮就是索罟灣,最適合夕陽西下時來此享用海鮮大餐。當中,「天虹海鮮酒家」規模最大,也最受遊客歡迎,服務態度好,餐具也潔淨,還獲頒「優質旅遊服務標誌」。必點的除了生猛海鮮,不妨品嘗得過2002美食大賞的「滿載而歸(原隻菠蘿咕嚕肉)」和「當紅炸子雞」等。吃完晚餐先別急著搭渡輪,店家會送上免費「賓客專船票」,每小時固定兩到三班往返中環、九龍。船艙中設有大螢幕即時轉播海景,迎著海風一面欣賞,十分愜意。


 Shellycakeexpress http://www.haomama.com/forum/posts/list/902.page


談 到 食 在 南 丫 島 , 相 信 大 家 也 會 想 到 海 鮮 酒 家 。 其 實 , 島 上 有 特 色 的 餐 廳 和 食 店 還 不 少 。 今 次 就 帶 大 家 走 訪 幾 間 有 特 色 的 homemade 食 店 , 其 中 Shelly 的 餅 店 因 為 製 作 出 色 , 其 「 整 餅 傳 說 」 早 已 聞 名 遐 邇 , 周 六 、 日 常 擠 滿 慕 名 而 來 的 人 。 好 消 息 係 最 近 她 全 面 投 入 製 餅 , 一 星 期 開 足 七 天 , 喜 歡 Cheese Cake 的 你 , 幾 時 入 南 丫 島 都 食 得 到 !


事 無 大 小 一 手 包 辦

Homemade 就 是 指 自 家 製 的 產 品 。 Shellycakeexpress 就 是 Shelly 一 手 一 腳 創 辦 的 Homemade 蛋 糕 店 , 不 論 是 店 中 的 蛋 糕 , 或 是 到 市 區 送 蛋 糕 , 甚 至 是 牆 壁 上 的 油 漆 , 都 是 她 一 對 手 完 成 。 Shelly : 「 除 偶 爾 有 朋 友 幫 忙 , 店 內 事 無 大 小 都 是 我 一 手 包 辦 。 」 兩 年 前 , Shelly 開 始 在 南 丫 島 上 經 營 蛋 糕 店 , 起 初 只 是 逢 星 期 六 、 日 才 開 舖 , 直 至 最 近 辭 掉 工 作 , 七 月 才 開 始 增 設 這 家 分 店 , 一 個 星 期 開 足 七 天 。


按 心 情 做 餅 不 設 餐 單

「 我 凡 事 都 會 親 力 親 為 , 無 論 選 料 或 是 送 餅 出 市 區 , 也 是 我 一 個 人 做 。 我 有 個 習 慣 , 就 是 會 按 心 情 做 餅 , 除 非 人 客 落 單 , 否 則 我 不 會 有 特 定 的 餐 單 。 」 做 餅 的 材 料 全 是 她 親 自 挑 選 , 所 以 她 的 蛋 糕 , 質 素 絕 對 有 保 證 , 而 且 絕 對 不 含 防 腐 劑 。 店 內 的 擺 設 和 裝 潢 也 是 出 自 Shelly 手 筆 , 她 想 盡 量 營 造 一 個 住 家 的 感 覺 , 讓 客 人 吃 蛋 糕 時 有 家 的 感 覺 。 舖 面 雖 小 , 但 夠 晒 舒 適 。


芒 果 乳 酪 芝 士 餅   $30/ 件

把 乳 酪 加 進 芝 士 餅 內 , 是 Shelly 最 新 的 出 品 。 乳 酪 本 身 軟 滑 , 可 以 增 加 芝 士 餅 的 口 感 。 而 且 乳 酪 有 助 消 化 , 夠 健 康 。 一 般 的 芝 士 餅 , 吃 多 兩 口 就 會 膩 , 加 入 了 乳 酪 的 芝 士 餅 就 沒 有 此 問 題 。 切 開 蛋 糕 , 中 間 還 有 原 粒 芒 果 , 口 感 極 佳 。


豆 腐 芝 士 餅   $30/ 件

豆 腐 芝 士 蛋 糕 是 店 內 招 牌 蛋 糕 , 歷 來 最 受 客 人 歡 迎 。 乳 白 色 的 豆 腐 蛋 糕 , 感 覺 清 淡 , 一 口 咬 下 去 , 很 有 豆 腐 的 味 道 。 而 且 入 口 香 甜 軟 滑 , 味 道 一 流 , 不 愧 為 招 牌 蛋 糕 。


曲 奇 芝 士 餅   $28/ 件

「 靈 感 來 自 OREO 味 道 的 雪 糕 , 上 次 在 雪 糕 店 吃 過 之 後 , 就 試 試 以 朱 古 力 餅 製 作 蛋 糕 。 」 味 道 頗 濃 , 而 且 有 很 重 的 奶 油 味 。 餅 底 以 OREO 餅 製 作 , 增 加 了 蛋 糕 的 曲 奇 味 。 賣 相 有 點 似 中 國 的 芝 麻 糕 , 入 口 香 滑 。


薰 衣 草 芝 士 餅   $30/ 件

這 是 在 眾 多 的 蛋 糕 之 中 , 味 道 比 較 豐 富 的 。 入 口 質 感 較 重 , 亦 帶 點 花 香 味 。 Shelly : 「 這 款 蛋 糕 配 以 普 通 紅 茶 , 味 道 已 經 好 好 了 。 」 由 於 味 道 較 濃 , 所 建 議 吃 前 先 吃 味 道 較 清 淡 的 蛋 糕 。


抹 茶 芝 士 餅   $30/ 件

這 款 蛋 糕 很 有 日 式 抹 茶 的 味 道 , 茶 味 香 濃 之 餘 , 亦 不 失 芝 士 味 。 如 果 你 是 愛 喝 茶 的 話 , 這 款 蛋 糕 會 是 你 「 那 杯 茶 」 。 茶 味 香 濃 , 配 合 芝 士 , 入 口 香 軟 滑 溜 , 極 具 口 感 。


士 多 啤 梨 乳 酪 芝 士 餅   $30/ 件

單 看 芝 士 餅 的 賣 相 都 已 經 覺 得 異 常 吸 引 , 鮮 紅 色 的 士 多 啤 梨 , 在 顏 色 上 已 是 很 漂 亮 。 從 雪 櫃 拿 出 來 時 , 一 陣 香 甜 的 士 多 啤 梨 清 香 飄 過 。 Shelly 選 用 新 鮮 的 士 多 啤 梨 作 材 料 , 再 加 入 秘 製 的 香 料 , 入 口 香 滑 , 士 多 啤 梨 味 清 新 好 吃 。

Shellycakeexpress ( 9494 0755 )
地 址 : 南 丫 島 榕 樹 灣 後 街 21 號 地 下 C 室
座 位 : 約 20 個
訂 做 : 訂 餅 ( 只 接 受 全 個 訂 做 ) , $255 , 須 於 兩 日 前 致 電 , Shelly 可 親 自 送 貨 到 地 鐵 中 環 、 金 鐘 、 尖 沙 嘴 站 , 及 香 港 仔 碼 頭 ( 南 丫 島 小 輪 ) 。
網 址 : http://shellycakeexpress.com/


預告(暫定)
11月之星 11月29日(星期六) 小白鷺BBQ http://www.taipokau.org/m-restaurant.htm
12月之星 同舊年一樣12月28日(星期日) 九龍城方榮記打邊爐


1 comment: