ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, October 24, 2008

第一個蛋糕

尋晚約左飛飛、媽媽、小刁、丁屎、新新同馬丁入mega box食想試好耐既california pizza~ 成日聽人話好味, 上次黎到又飽飽地企左門口好耐最終都放棄左…今次終於有機會試倒! 我會o係另外一篇裝誌介紹。



呢個就係飛飛整俾我既生日蛋糕~亦係今年第一個生日蛋糕 ^^ 朋友o係fb見倒都話好靚 ^0^



飛飛趕住上堂, 特登拎個蛋糕同禮物出黎, 見個面 ^^ 喇喇臨影完相就要走人喇~



當然唔少得大合照~ 仲有ja機既馬丁同趕緊黎既新新~



係南瓜餡心架~



左起有小刁既美式曲奇, 知我鍾意食 ^皿^; 後面係媽媽既美味合桃提子包~ 今朝做早餐唔駛叮都咁軟熟~ 又有我至愛既合桃 ^0^; 右邊係媽媽既雲呢拿糖 ^0^ 終於有機會用喇 ~ 整咩好呢 A0A 中間係咩呢~?



就係呢2個我初初睇相以為係椰汁大菜糕既手工香皂喇 ^0^ 原來係特別為我整架~ 好感動呀~~ T^T \^33333^/


*   *   *   *   *   *   *   *   *


PS1--勁肚痛


尋日一黎到就行左個半鐘睇布,揀左2幅麻布(原來係窗簾布XD)最少要買一米,都唔貴,$69.9/M, 之後就喇喇臨上去PIZZA店同大家會合。之後同小刁再行spotlight, 再同佢地會合, 跟住搵倒個好位食蛋糕~ 之後行左陣大眾想返歸架喇, 點知突然勁肚痛>< 去到廁所又見倒寫住十點閂…當時9:57…出黎之後臨出大門又痛…好在今次個廁所收12:00…跟住排隊上車上唔倒…又要去多次…= =結果10:40先走倒…原來mega box d接駁巴士都幾密, 短短5個字都有4班!感謝馬丁等埋我又幫我咩袋上車!!


PS2 今次發現丁屎既2個死穴 A.A


PS3 知道馬丁預留一萬大元為我地買手信真係好簡動 T^T 有人o係屋企幫佢執行李 A0A


PS4 唔知呢度既意大利飯好唔好食呢? 之前試過SHAKERY PIZZA同ARAMONI(係咪咁串…)都麻麻, 幾鍾意OLIVA O個D, 屋企D南瓜…唔知幾時至有機會整南瓜意大利飯呢?


*   *   *   *   *   *   *   *   *


倒數第八日


1 comment: