ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, April 20, 2009

美華裙褂

今日同朋友去左租褂, 佢第一間第一件就揀o岩!
行左2間, 第一間係我推介既美華, 雖然我未去過, 但上網睇左d資料, 最重要係佢服務好, 今日見過真係好好, 而且價錢平, 小五福只係450!
原來小五福有咁多款…我一心以為自己揀定, 去到先知原來小五福都有d咁多金銀線…我鍾意多d紅呀…佢有D少D金銀線既又hold左俾人, 好在朋友鍾意既半金銀線半紅既有好幾款
睇佢試左幾件唔講我係唔知佢換左第二件囉XD就算影埋相3件拼埋都睇唔倒有咩分別…最後佢揀左第一件試O個件~

只係落200蚊訂, 唔駛按金, 前後租3日

我地再轉戰錦F, 呢間有1pair o係度試緊, 後來又有人入黎睇相, 我地都一人試左一件, 有我鍾意既多d紅色, 不過要5百幾, 而且佢仲話呢件d線係啞色d, 佢話要舊do個d先4百幾
朋友就話第一間d褂新d

我覺得第二間hard sell d, 我鍾意第一間
老闆娘知道我個期之後叫我出年1月再黎, 話會好多褂返黎

總算試左人生第一次褂
朋友話我高, 著得好睇, 我都覺XD

No comments:

Post a Comment