ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, April 18, 2009

elite productions

有冇姊妹join左? 影左未呢? pre wed定婚禮攝影? 攝錄?
幾個月前唔記得點link link下入左jan個blog, 俾佢d snap吸引, 難得男友都覺得唔錯, 但係仲有排先結婚, 而且仲係淡季, 所以一直都hold住未book。後來介紹左俾個fd, 佢今年十月結, 個期已經俾人hold左, book唔倒, 於是我都著手約佢睇相版。
尋晚同michael見面, 阿jan唔得閒, 出黎之前我都上網搵左d資料
首先搵倒一d forum既討論, 知道佢地係elite productions, 跟住搵倒elite個網, 同埋michael(新blog)同ryan既blog。
好早之前已經搵佢地報左價, 好平, 因為係freelance, 不過男友就唔係好放心, 因為得個電話, 驚到時no show。
不過點都好, 見左先算

尋晚見左面, 約左o係tst starbucks見面, 其實佢俾我睇d相有d都o係佢地或者blog友個網睇過, 其中一輯係michelle既pre wedding ^^ 仲有2set全套有埋片同snap mv既。
商量過後我地應該會join plan B, plan a係jan既snap, plan b係snap + 攝錄, plan c係1個snap, 1個standard+攝錄。
由於會搵朋友影snap, 唔想咁多攝影師, 所以唔考慮plan c, 只係差在搵唔搵埋佢地拍片。

michael叫我地睇多幾間比較下先唔駛咁早決定, 一般見面後會hold個期3日, 佢地話一般會係book定下一年, 所以09好多都冇期, 所以我個fd book唔倒, 10年尾都有人book左, 不過年中係淡季就未有, 所以其實我都唔擔心咁早冇期, 但係既然決定左, 又唔想再搵, 應該都會book佢地既plan b。

到時會8點開始至晚上散席, 我地唔擺酒, 所以詳情仲未安排, 佢問我地點出門, 註冊完去邊, 我地通通都未安排XD

最後寫低左個acc no. 應該黎緊2日入數 ^^
好野~ 完成一項 ^0^

No comments:

Post a Comment