ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, April 16, 2009

elite produnction評價

blog友michelle 2009.4.17: 我初初搵阿 Jan 時,男友都有呢個顧慮,又係覺得唔穩陣,唔知到 big day 那天會否唔 show up,但而家知道一定唔會,其實除非係公司,否則一般 freelance 都只係得電話,唔洗怕啦~~



發表
發表於: 24 十一月 2008 10:05    文章主題:
 

我見好多人都話join左佢地,
而我都考慮緊,
亞Jan啲相的確係靚,
但只是亞Jan而已,其他相sample不多,
我見左大家都join了2P+1V,
卻好似沒有說過用後服務,
不知有沒有jm用過呢?
所以真的不知其他相和整體如何?
若果想三十人影一張大合照,
不知他們又能不能影到呢?
因為感覺上他們很新手啊!
發表於: 24 十一月 2008 10:37    文章主題:
引言回覆
XXX.XXX.70.227
舉報濫用

WP1821 寫到:
我睇sample果次都ok多相架喎
佢無比你睇大合照咩?
都ok呀!!
WP1821 寫到:
我只係上網睇佢啲相咋,
未同佢地傾過架,
不過佢地係我考慮之一.
咁你睇到佢地大合照係咪好多人呢?
咁即係有用廣角鏡嗎?
因為我見佢地主力sell 亞jan既相,
相反其他相喺網上好少睇到,
所以才會有些少疑問,
我只係担心會影得唔夠光,閃光燈都好緊要嘛,
仲有就係鏡頭可唔可以影到咁多人既合照囉!
仲有仲有,我見其他攝影師話會逗到老人家開心,
唔知佢地又會唔會呢?


明白明白
我未去前都同你一樣有呢d憂慮
不過睇過佢d sample就真係覺得唔錯
ryan d大合照我覺得比老人家睇係完全合格的
另外你講既器材問題, 我老公都係玩攝影的, 佢話佢地果d係pro野, 不過呢d我唔識就唔comment
不過michael把口真係幾勁, 我諗佢地可以逗到我媽媽哈哈大笑啦

發表於: 27 十一月 2008 09:27    文章主題:
引言回覆
XXX.XXX.215.128
舉報濫用

siumak 寫到:
kazzzzzzzzy 寫到:


哈哈, 邊有d咁既野架, 不過我睇佢地blog好似最近影左d外影, 都幾好
你問下有無即日剪片啦, 我就無啦, 我想用佢送果隻婚照dvd來播


我都覺得佢地個Blog果D都好Ok~~
咁要再諗下喇...


係呀~可能你哋講睇到嗰D外影相就係Elite幫我哋影嗰輯啦~
我好多朋友睇咗都話影得好靚呀~好有feel呀~^^
其實我本來都係上網搵到Elite呢間公司,而開頭只係 join MC service
後尾出到嚟睇咗亞Jan ge snap,我同未婚夫都決定join埋亞Jan ge snapshot,
跟住一路同Michael都有喺msn傾下,原來佢哋有埋pre-wedding,跟住我哋又決定影埋,出嚟ge效果真係好滿意!!!^^
佢哋成team人都好nice,當咗我哋係朋友一樣有講有笑~
到近排先知佢原來係有埋2p1v,個package真係抵同埋有信心ge保證呢!!!


發表於: 28 十一月 2008 16:44    文章主題:
引言回覆
XXX.XXX.224.208
舉報濫用

我前2晚都約左佢地出黎見面啦
Jan D snap真係影得好靚, 而佢同Michael都好nice.
Standard photo都ok, standard其實都係咁上下架啦! haha...
video佢地只係比左我睇1段短ge註冊片, 又無拎其他出黎, 其實就無咩idea, 因為我唔係HK註冊, 不過佢地剪得都幾特別, 而且佢地同我講會用高清, 以佢地而家咁架價錢有2p1v仲要有高清video真係抵到爛啦! 哈哈....
所以我都打算book佢地啦!
Laughing


kazzzzzzzzy 寫到:
zoe11 寫到:
我又想要d information可以pm比我ma?
thanks


好的, 已pm你, 佢地好好呀, 全team人一齊約出來, 已經比左deposit, 睇得出佢地係有heart的


好同意你0既講法,我都覺得佢哋係好有heart0既攝影師,我依家等睇下佢哋d video再決定係咪join,希望會合到我的要求,因為佢哋d相質素都係真係幾好

發表於: 08 十一月 2008 16:49    文章主題:
引言回覆
XXX.XXX.121.248
舉報濫用

我 的 big date 都 是 找 他 們...他 們 好 nice, price is reasonable, highly recommend....


zoe11 寫到:我都岩岩join左佢地,好快就約左出黎睇佢地個d sample 好特別, 吾係金都個d feel
Evil or Very Mad
,睇得出佢地幾有hard. 至於d價錢又真係好低, 可能係佢地冇舖租

發表於: 12 十一月 2008 22:50    文章主題:
引言回覆
XXX.XXX.59.54
舉報濫用

如果大家想搵一個用心的攝影師,真的要找 jan
今天收到 jan 為我們在學校拍的相片了
一張張,都令我想起當天拍攝的情景,很開心很愉快

我不太懂得拍攝技巧呀,角度呀,我只知道
jan 的相片效果很自然,沒有過份調色,捕捉到很多可愛的鏡頭
而且,拍得我們很自然很幸福

我已經謝謝他不下十次了,在這裡,還要再一次說聲謝謝
送我們一個很好的回憶

p.s. 因為那個用心的那個 video,我們欠你一餐飯啊 ^^



發表於: 20 十一月 2008 13:55    文章主題:
引言回覆
XXX.XXX.149.66
舉報濫用

polee 寫到:
本來我收到Jan個pm都有D驚訝! WA...咁平? 係真唔係? 會唔會呃人架? D相影得唔差喎!
再同個jm傾開原來佢識的另外一個jm都搵佢地影pre-wedding, 信得過, 所以我都約左佢地下星期三見面, 希望可以傾得成啦!!
Very Happy




jan: 哈哈, 放心. 我地絕對吾係所謂黑店, 我地係為興趣而做既freelance攝影攝錄師.





No comments:

Post a Comment