ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, July 01, 2009

小B女小B仔


尋日終於o係海洋公園接左我地既小寶貝返黎喇~^0^
我地行勻海洋公園入面每一間手信店, 一隻o係山上水母館門口買, 一隻o係山下買~出生時間分別係3pm同6pm ^^
係我地企鵝B家族第一隻得倒承認既囡囡呢XD
不過邊隻係女邊隻係仔仲未得倒共識XD
我就覺得右邊o個隻係女, 左邊係仔; 男友就相反~話左邊o個隻個樣特別傻似女仔多d XD
依家小B女同小B仔呢個名係DADDY改既~ 我提議過叫阿龍同阿鳳XD
呢套係之前用靚仔B度身造既衫, 男禮好樣衰…要再做過~ 不過都影幅相留念先XD 婚紗都未完成架~ 可能都要造過~好迫:P
新寶貝著起黎真係冇阿仔著得咁怪呢
你睇佢個樣幾唔願意…XD
依家呢對小寶貝要入袋, 只有造衫時可以出黎玩下~ 要保持新淨直至大日子呢~^.^

No comments:

Post a Comment