ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, July 09, 2009

巧遇


尋日放工去左行旺角,夜晚約左daddy o係太子食飯, 想食拉麵, 第一次試呢間8寸壽司~我地去到o岩o岩9點, 有半價~
本來想食和民, 不過好多人等緊位…呢間多人得黎又有位~ 經理服務仲好好, 雖然d壽司就幼d, 不過都ok~
點知食食下有人走黎嗌我, 我呢d極少o係街撞倒人, 今次撞倒既居然係一位中學畢業後都冇見過既舊同學!!! 不過我地近排o係fb同blog都好常聯絡~ 因為大家都準備緊人生大事XD 仲相約一齊上廣州~~^^
見返你好開心~ 你俾我既感覺好純真好可愛~以前都冇呢種感覺XD 不過我唸你應該一直都係咁樣既人^^ 事別十年, 能夠保持呢種心境好難得!
你既老虎哥哥都好可愛XD 祝福你地呀 ^0^

3 comments:

  1. rabbitmay12:32 PM

    見到老同學真係分外開心

    ReplyDelete
  2. 風輕云淡2:18 PM

    真是人生何處不相逢?

    ReplyDelete
  3. Passion ~~~~9:59 AM

    「見返你好開心~ 你俾我既感覺好純真好可愛~ 以前都冇呢種感覺XD 不過我唸你應該一直都係咁樣既人^^ 事別十年, 能夠保持呢種心境好難得! 你既老虎哥哥都好可愛XD 祝福你地呀 ^0^」
    哈哈多謝你..我不柑都想把個日的相post出來 ..不過勁忙..有時間就post !
    我份人不嬲都係甘架...呵呵...你都大個左好多啊..加油 !

    ReplyDelete