ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, July 21, 2009

最難過的, 已經過去了

11號發現佢可能有cancer, 手術風險又大之後成個人down晒, 開頭我地都唔想俾佢做手術, 唸住佢年紀咁大, 唔想要佢捱。
daddy話唔做手術既話, 到佢痛苦就帶去人道毀滅, 我即刻眼濕濕…
我考慮既係, 依家見佢開開心心行得走得食得訓得, 怕做完手術情況會差左…
daddy考慮既係, 最緊要唔好要佢受…長短命都係其次, 只怕佢辛苦

上星期知道佢有事之後, 放左佢入屋, 睇住佢走黎走去, 你行去邊佢行去邊, 新既相處方法, 感覺好新鮮, 感覺更親蜜。

其實業主唔俾佢入屋, daddy亦怕佢周圍屙(試過幾次臭到淵…), 肥豬都習慣左開左門都唔入屋; 不過經過幾日之後佢已經好快習慣開門就入黎…= =

入左屋之後跟住我行黎行去, 我整野食佢就望住, 學識坐就有得食既佢, 見倒我整野食就坐XD 有次我切緊檸檬(整果醬)佢又要, 仲吠添! 我切完就俾D渣佢lam, lam一下就掉頭走XD 如果我o係度車野(尋晚車左個軟墊俾佢訓)佢又會伏o係隔離。

不過俾佢見倒你隻手得閒就一定要摸佢, 佢最叻用個頭頂你隻手上佢頭頂XD仲一定要郁喎, 唔郁佢會投訴XD好煩XD
不過如果你唔理佢自己上網呢, 佢好快就會放棄, 伏o係你後面撻地 ^^"

o個日攬住佢, 唸到"點解你咁乖, 要咁早帶走你"不禁悲從中來…攬住佢喊…佢見倒你喊又會lam你, 你又更加覺得佢乖…

其實佢真係一隻好乖既狗狗, 從來都唔咬人(即係看唔倒門口, 第一次見都lam人…= =), 都算聽話, 又嗲又熱情, 係為食d同懶d…睇見佢咁抵錫, 然後唸到佢要受苦就好難過…就算依家已經做完手術, 見佢又冇咩大礙, 唸起都仲好心酸…

6 comments:

  1. michela1:41 AM

    你呢篇文 好感人。
    [版主回覆07/23/2009 11:40:00]其實佢真係唔似有受苦…鬼咁生猛XD 不過依家仲有心絲蟲要解決, 另一邊既細瘤似乎仲冇咁緊要, 最煩係心絲蟲打左針之後要有3星期完全靜養…邊咁多假睇住佢呀…

    ReplyDelete
  2. 湯圓8:43 PM

    因為你同佢有感情,又養左佢咁耐,你的生活就有佢的影子 點可以話去就去呢 我都好似你咁,會用個心去感受同coco的相處 我會記得coco的一切點滴 自己的狗仔就算係懶都覺得佢懶得嚟好得意又可愛 肥豬會無事的
    [版主回覆07/29/2009 21:13:00]我依家都當佢冇病一樣XD 過幾日返去拆線再同醫生傾心絲蟲同第二次手術既野

    ReplyDelete
  3. 湯圓8:27 AM

    心絲蟲唔係咁難醫的,當然無病就最好啦,比起我哋以前養狗,e +的藥已經越來越好的了 肥豬真係抵鍚囉,咁堅強,做ma mi的都真的為佢而驕傲架,你唔洗咁担心啦,最緊要就係揾到個有愛心的好醫生睇佢 時常都聽到人哋話珍惜眼前人,其實需要珍惜的又豈止係人呢 你對肥豬的愛心佢都知道的 狗仔都是喜歡用lam嚟作溝通的 coco bb時每朝早我醒咗就會幫我好認真咁洗面,我真多得佢唔少架 肥豬treat 心絲蟲頭幾日,可唔可以寄養喺獸醫到架 咁你就算返工都可以放心d
    [版主回覆07/30/2009 10:07:00]頭2日要留院囉
    其實做手術前我都好擔心, 好在冇事; 點知又話有蟲…仲話打天針D蟲會四散=0=...

    ReplyDelete
  4. 湯圓6:28 AM

    肥豬進展如何呀?

    ReplyDelete
  5. 湯圓3:43 PM

    oh no!咩事呀?
    [版主回覆09/28/2009 21:48:00]今次係切埋2粒細瘤, 絕育同洗牙
    麻醉藥未過, 依家睡死左

    ReplyDelete
  6. 湯圓4:35 AM

    coco上個月都洗咗牙,A$290細狗,香港要幾錢? 絕育就一歲前做咗,因我帶coco去puppy school時,個 coach 話唔凖備生的話都係絕育好d,少d病 心絲蟲醫好未?

    ReplyDelete