ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, October 01, 2007

930北上尋寶團~伴手禮

呢4袋係我既~

冇錯! 就係曲奇之夜既曲奇喇~XD個個見倒都好驚訝咁多XD 點知阿茵未返到屋企已經食晒喇XDDDD

左邊係

史力奇既紙包蛋糕~好勁呀~唔縮架! 食落好紙包蛋糕味~ 可以再鬆軟D(唔知係咪俾我壓到實左><)

右邊係AMY藍莓鬆餅~好掂呀!! 好好好好味~你成功喇~~>0<

插曲

今次旅程之後~AMY同阿銳又多左2個花名~~ 分別係Auntie AmyUncle Martin~丫定係Auntie Martin同Uncle Amy哇XDDDDDDDDD

今之BLOG聚經歷左多次(笑)死過翻生XDDDD 鍛鍊腹肌呀XDDDDDDD

難為住得最遠既AMY~~聽日仲要去澳門~~ ~0~ 辛苦耶~~~玩得開心D喇~~~

特別鳴謝

AUNTIE AMY既鬆餅同史力奇既紙包蛋糕~

UNCLE MARTIN幫我拎野同請飲茶~

茵姐身先士卒等我唔駛HUM親個頭

衷心多謝咁多位~帶俾我一個咁愉快咁爆笑既旅程~~


15 comments:

  1. po yan1:51 AM

    蠍: →   唧花曲奇食譜 我仲未食你同amy既伴手禮!

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:59 AM

    史力奇 , 最慢係你喎~~~

    ReplyDelete
  3. ka yui3:30 AM

    不要幫我改名啊 ~~~~ 多謝晒啦~~~伴手禮~~好味

    ReplyDelete
  4. 咁多伴手禮.....

    ReplyDelete
  5. Scorpio1:01 PM

    表E 你又唔黎~~

    ReplyDelete
  6. po yan3:45 PM

    多謝你既大大包曲奇,我最鍾意 墨西哥婚禮曲 奇 , 花生醬擠花曲奇 !..正!

    ReplyDelete
  7. Scorpio3:47 PM

    史力奇 , 係咪都有DD花生醬味呢~:P 我今日都清晒屋企O個D喇~

    ReplyDelete
  8. 完全係重量級拌手禮,又大份又靚!

    ReplyDelete
  9. Scorpio6:53 PM

    Natalie 過獎喇~^^ 好少整曲奇, 呢d都係試驗品XD 有危險的呢~~

    ReplyDelete
  10. ka yui9:18 PM

    我喜歡唔甜的曲奇~~~好正啊~~芝士好香啊 番焗都OK喔

    ReplyDelete
  11. Scorpio9:26 PM

    UNCLE , 我就鍾意紅莓杏仁曲奇, 芝士都係出爐好食D:P 我冇翻焗~^^"

    ReplyDelete
  12. Scorpio9:27 PM

    UNCLE , 你食晒未?

    ReplyDelete
  13. ka yui12:00 AM

    我叫martin/ 睿喔~~~ 一早就食晒啦~~~好味啊~~~

    ReplyDelete
  14. Scorpio12:03 AM

    UNCLE , 咁你鍾意邊款多D呀?

    ReplyDelete