ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, October 18, 2007

新髮型+牙痛(謝晒)


每次放頭髮就會有人問我"電左髮呀?"


今次放左一半, 回響分別係" 咁好睇喎~你以後都咁整啦" "點解咁既"(我答佢: " 我冇扎囉"^^") "唔駛電都咁又幾好喎" "一夜鬈髮" "公仔麵"


請同事幫我影左幾幅相, 一睇之下, 點解個樣咁慘既…


我知喇! 我唸係因為牙痛…好苦…笑都變成苦笑…:(


夜晚西餅班同學仲發現我右邊面腫左…不過佢居然唔覺得我d頭髮鬈左(雖然事實上係同之前一樣, 不過同事反而反應好大)


No comments:

Post a Comment