ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, October 01, 2007

930北上尋寶團~廚安居


十個救火的少年, 最後剩返我地4個+阿銳~

上水出閘

講返程火車先~ 中學O個時計過O係上水出一出閘係平D家嘛~咁今日早左到就試下啦~都醒水叫阿茵同我睇下知係仲係咪先~佢又話佢個FD都話係叫我出左先~一出到去睇一睇個價錢牌= = LAI左野啦....無啦啦貴左1.7…真係羅黎搞=0=

四人的士

過左關之後去的士站等車, 勁難上車, D規矩都唔知點既…我地上左車司機哥哥先話5個人唔得…跟住叫AMY同銳落車啦緊係…點知AMY落左車阿銳居然好似唔想落咁!!@@ 我地緊係推埋佢落車啦~~有乜理由由得一個女仔自己O係深圳搭的士呀!!!=0= 跟住同司機講去東門廚安居, 唔識唔緊要, 湖貝路, 都好似唔係好識, 跟住問我地係咪賣布O個度, 我地話賣廚具, 佢都R晒頭咁, 去到附近見倒個招牌同佢講…完全冇反應= ="""

廚安居門前

史力奇遇鹹濕佬喪目及!! 都係望樣JE~~ 由佢背後行到面前望實佢, 之後行左去老遠再回頭望佢笑@0@魅力沒法擋呢~~

廚安居四樓

一黎上樓上睇先~係我地既烘焙天地~不過D野一D都唔平…如果香港有得賣都係返香港買算啦… 不過買倒我想買好耐o係香港又未見過既有紋方包模~為返好似5x-60蚊, 模同蓋要分開買… 不過佢d撻模好平~香港賣個幾至幾蚊佢只係賣幾毫至個幾~買左d撻模, 動物形鳳梨酥模, 紙包蛋糕模同幾張香港最少賣10蚊佢只係賣4.x至5蚊既不黏布~~

之後落返樓下, 都係賣d大型爐具~d玻璃門雪櫃好正~~大型打蛋器都唔貴(不過唔知咩牌子黎)

廚安居二樓

呢層d野平好多好多~買左個壓力煲~最平58蚊就有個18cm~買左個22cm唔同牌子~$180 好野~終於可以炆返野喇~ 跟住仲買左個$30既焗爐溫度計~測試報告係我個爐應該低左大約15度, 開風扇就低20度!唔怪得d野唔上色!

廚安居一樓

出返張會員證, 我地4個人夾份出左張(路人阿姐話5蚊張一年, 佢次次黎都出返張…次次都唔記得帶…不過職員話只有50蚊一張永久)~ 都冇行過呢層, 亦冇行呢條街既其他鋪頭~大家都心急去書城~


No comments:

Post a Comment