ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, October 04, 2007

西餅實習班(六)III~青蘋果慕絲蛋糕+蕃茄露筍芝士蛋批

同上次八月之星個蛋糕一樣食唔出青蘋果味:P 只有一位同學食倒, 不過上次就重奶味, 今次就重酒味。

呢個慕絲譜好滑~比我平時多好多魚膠粉, 不過又唔實喎~

學識:
1. 全蛋海綿蛋糕要打到咩程度, 今次冇上次咁大氣孔喇~
2. 煮糖水整mousse餡。其實之前o係cake1cake都學過, 不過唔記得晒~~同埋都好似有d唔同
3. 最得意既倒轉個甩底模黎整mousse cake, 我次次都係要向下tun, 倒轉就可以將個蛋糕放o係碟上再向上甩模喇~ 不過其實依家有mousse 圈只有整圓餅先要用呢個方法~不過都學倒野~ 而且呢條圓邊都幾靚~

學識:
1. 餅邊要高過模身少少先唔會漏餡。
2. 第一次整蛋批~

上堂時唸起十月之星大食會整呢個批都唔錯喎~可以整十幾個細既或者一個大既都得~不過唔係好夠味~我唸可以加D煙肉同香草~


17 comments:

  1. 青蘋果慕絲蛋糕~ I loving it

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:15 AM

    fish , 睇黎你除左鍾意蕉蛋糕之外, 對蘋果都情有獨鍾喎~^^ 可惜呢個蛋糕食唔出青蘋果味...^^"

    ReplyDelete
  3. Scorpio7:15 AM

    Godfrey , 多謝先^^ 算多咩?

    ReplyDelete
  4. po yan11:42 AM

    個批好似幾好喎!

    ReplyDelete
  5. 嘉露12:15 PM

    個mousse cake真係好滑喎~~ 餅邊要高過模身少少先唔會漏餡...唔明 ...高過個模咪漏晒出黎囉

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:39 PM

    史力奇, 我覺得淡左d, 加d煙肉應該會好食d 嘉露, 講緊個批呀~

    ReplyDelete
  7. mousse cake 好靚,個蛋撻都好正

    ReplyDelete
  8. yee hwa11:42 PM

    我想問清楚你响tai po邊個ctr上堂, 同埋係咪公聯會呀? 係nv定nt呀.

    ReplyDelete
  9. ka yui12:19 AM

    ~~~UM~~UM

    ReplyDelete
  10. SkyBlue7:33 AM

    你個模士好滑, 系呢, 你話全海棉旦糕要打到點先叫好???  我打到寫到字叫好

    ReplyDelete
  11. Scorpio8:14 AM

    lydiangelhk 係nt 工聯會 豬太 , 打到相當杰, 不過又冇試過寫字:p 多謝 uncle & 傻軒媽媽

    ReplyDelete
  12. ka yui10:26 AM

    早晨~~~一早就醒了~~~就食了一塊士,一碗豆花,加一支啊媽涼茶~~~

    ReplyDelete
  13. Scorpio10:45 AM

    UNCLE 早晨呀~我8點就起左身~跑完返黎食左3個菜肉包~依家食緊雪梨~

    ReplyDelete
  14. 犘登師奶仔11:04 AM

    青蘋果慕絲蛋糕好靚,幅相背景蒙蒙地~望落去感覺好似坐係窗邊落緊雨有些憂鬱又帶點浪漫。

    ReplyDelete
  15. Scorpio11:09 AM

    小魔怪 , 多謝^^ 浪漫既係你至真^^ 我都唸唔倒:p

    ReplyDelete
  16. Sannie12:23 PM

    多謝妳支持呀!! 我見到妳的美食blog, 有d動搖.

    ReplyDelete
  17. Scorpio1:32 PM

    莎莉蛋糕 減肥同美食真係好大衝突... ^^ 鍾意整野食既人減肥仲慘....加油呀!

    ReplyDelete