ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, October 01, 2007

十二戰日本棉花蛋糕


我唸我唔駛再整棉花蛋糕喇XD

上西餅班學識用手動打蛋器撈麵粉~同學話叫我整棉花蛋糕時可以試下~心思思想再挑戰下~

上次都唔縮, 不過其實我偷雞加左發粉:P 一直鍾愛縮版棉花蛋糕既同事話冇之前咁好食...

今次唔駛加都OK喇~^.^


不過倒入焗盤時見佢太多咁, 留左3杯紙包蛋糕份量冇倒入去, 唔係高身D可能仲好^^"

最後加上紅桑子果醬餡~食得~^0^

不過呢陣味實在太熟悉喇...= =最初一星期整左6-7次...... 我唸黎緊盡可能都唔再整喇.....

一至九戰日本棉花蛋糕十戰日本棉花蛋糕十一戰日本棉花蛋糕

睇返之前十一戰…今次真係似樣好多…冇大氣孔之餘又冇未攪勻既蛋白粒粒同牛油沉澱物~^0^ 如果唔係我減左份量就更好…


每次整呢款蛋糕都會唸起一位舊同事, 佢最鍾意食蛋, 呢種咁有蛋味既蛋糕就o岩晒佢~^^ 上次佢臨走o個日整左第十一次, 不過佢覺得冇之前咁好食, 希望今次佢滿意啦~^^ 打算聽日交俾另一位同事轉交俾佢~(大包o個包俾佢既~) 細包o個包唸住星期三俾
auntie amy試下~^^ 我唸要放雪櫃至得喇~


No comments:

Post a Comment