ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, October 04, 2007

麵包初班II~排包, 吞拿魚包, 熊仔包




今堂整左一個排包, 用返之前整方包個模, 不過唔同方法排放。好味過上次好多~





仲有一個吞拿魚包, 呢個我自己都整過, 我都係鍾意水浸多d…一向唔食油浸吞拿魚…除左肥之外真係覺得唔好食XC===== 尋晚個包只係痴專員咬左2口~



最後整左一個熊仔包~ 得我一個整架咋~上堂阿SIR唔俾自創, 今堂唔夠吞拿魚餡, 俾我地自己整一個, 人人牌整圓形~我問過阿SIR之後整左隻熊仔~^0^ 本來想整豬仔, 不過用提子乾整鼻窿實在有點樣衰XDDDD





同樣加映阿SIR示範加俾我地試食既提子包~



唔好睇個排包咁細個咁, 麵糰份量係3個熊仔包@0@ 而吞拿魚包亦係勁大個! 5個麵糰同樣係90g!! 唔怪得今朝KO左個排包之後咁飽滯=0=


今堂學左d乜:


麵粉


1. 今堂阿sir教分辨唔同既麵粉, 金象麵包粉同玫瑰牌低筋粉既分別係金象黃d, 不過其他牌子就唔可以咁樣分。


2. 超市最易買倒既金象牌麵包麵粉阿sir話係中筋麵粉@0@ 而工聯賣既根粉亦都係中筋麵粉@@ 佢咁一講搞到我亂晒...我一直都係當佢高筋咁用, 食譜話用中筋我就一半麵包粉一半低粉溝埋…不過阿sir又話溝粉唔好, 都係分別用返高中低粉好d。


3. 問左點解有d譜高低粉溝埋, 都唔知佢究竟有冇答到我…


酵母


4. 原來我一直用緊鹹包用酵母, 難發d, 不過用開都ok~


5. 開封後既酵母可放冰箱保存, 拎出黎放一陣就用得, 可放3個月。不過我放下格, 都放左十個月~一樣用得。


6. 教我地分辦新鮮同唔新鮮既酵母。筆d酵母放水中, 水量至少係酵母既6倍先試得真。唔好攪佢, 即沉即係受潮, 不過冇受潮都有可能失效, 如果d水冇變白即係失效。


搓包


7. 今次又係倒晒d材料落檯搓, 不過教左我地揉滑左中間d粉糊先, 咁會易搓好多。


8. 甜包比鹹包易搓好多, 除左我個人感覺之外, 阿sir亦都係咁講~


9. 牛油亦比植物油好搓好多, 植物油for 鹹包only, 植物油搓包唔好, 會瀉。


造型


10. 提子乾用水浸10分鐘即可, 整stollen呢d先要用酒浸。


11. 今堂教左圓包包餡, 手勢catfood同堯堯媽之前用紙巾教過我, 都唔係好明, 今次好似明d喇~ 有個男同學包得好快~好似包小籠包咁~又快手又靚~!!*0*



28 comments:

  1. SkyBlue9:51 AM

    我都做左吞拿魚包

    ReplyDelete
  2. 堯堯媽媽12:15 PM

    熊仔包係乜東東 , 未整過破

     

    ReplyDelete
  3. Scorpio12:53 PM

    大小姐~輕左啦唔係咩? 豬太~好吃嗎~^0^ 堯堯媽, 自創既~XD 其實應該係第十堂先整XDDDD

    ReplyDelete
  4. 雅媛12:54 PM

    係呀.但係唔夠囉.你睇我幅相有冇變到呢

    ReplyDelete
  5. Scorpio12:55 PM

    大小姐, 有少少啦, 好過我肥左XD

    ReplyDelete
  6. 你食晒未呀,我仲有個吞拿魚今晚食,另外仲有2/3個排包打算聽日食

    ReplyDelete
  7. Cindy3:04 PM

    10 <-- 係好難,明都未必做到... 要多d練習先得...

    ReplyDelete
  8. Scorpio6:02 PM

    auntie, 一早食晒啦~尋晚買左車仔麵2份食, 再一人一個包(我食熊仔)+月餅 今朝食埋個排包~好滯... 表e, 冇錯~要多多練習

    ReplyDelete
  9. ChocobearChoco9:10 PM

    開封後既酵母可放冰箱保存, 拎出黎放一陣就用得, 可放3個月。不過我放下格, 都放左十個月~一樣用得。 <---咁即係放冰格定下格好呢? 我而家啱啱開咗一大包, 只係放咗o係下格咋 你上堂學d資料好有用, 多謝分享!!

    ReplyDelete
  10. Scorpio10:23 PM

    PPC喫茶店店長 阿SIR話放下格冇咁好, 都係濕D, 不過我放左十個月都係咁, 所以繼續, 你可以2樣都試下比較下

    ReplyDelete
  11. Yeung7:37 AM

    能仔包好靚啊~ 排包自己整好唔好味得過呀?? hehe

    ReplyDelete
  12. 睇完你個排包,好似真係幾難整得靚仔,怪錯左 amy...

    ReplyDelete
  13. 嘉露12:12 PM

    個掛包睇落好鬆喎...一家好好味喇...

    ReplyDelete
  14. Scorpio12:41 PM

    癲后&嘉露, 排包幾似出面食o個d架~ 不過一個已經有3隻熊仔包既麵糰, 其實密度都幾高下 表e, 你又試下~

    ReplyDelete
  15. 我喜歡個熊仔包好 cute ,我都買水浸吞拿魚多感覺好食d,排包發得好過高呀!點解圓包包餡會難唔明 ,係呀想請問妳做包係咪用脫脂奶粉好d架?有時我都係攞傻軒既全用脂奶粉用,唔係邊種好d?

    ReplyDelete
  16. SkyBlue7:30 AM

    個包吾記得下鹽, 但都好味, 我明天又做交功課

    ReplyDelete
  17. SkyBlue7:30 AM

    我阿 sir 話吾好用植物油, 用牛油做包, 因為溶點高會塞血管, 又話固體菜油系反式脂肪, 吾好用

    ReplyDelete
  18. Scorpio8:12 AM

    傻軒媽媽 , 我係用脫脂架, 麵包機食譜就話鮮奶用脫脂好, 不過我都唔知係咪真 圓包包餡難係因為包得好肉酸...要買住佢唔難...收口靚好難>< 尤其是中包開口向上, 我次次都爆開..... 我見師傅包到好似小籠包咁架! 豬太 , 固體菜油係有人造反式脂肪, 不過動物油都有天然反式脂肪…但聽講固體菜油就多d囉, 其實反式脂肪你可以理解為膽固醇, 點解一直以黎d人都話唔好食牛油豬油, 都係因為咁, 不過又一直以為固體菜油健康, 因為聽倒係菜油, 菜油本身冇反式脂肪, 不過經過氫化轉成固體之後就有喇, 所以固體油就有反式脂肪~至於 植物油做包溶點高我就唔係好明喇, 點解做包先會塞血管? 劉sir之前教做月餅都有講過唔好用shortening, 不過我其實唔係好支持呢種講法, 固體油就係唔健康架啦~好味既野就係唔健康架啦~XD不過佢冇咩味就真, 所以我都麻麻地鍾意用。

    ReplyDelete
  19. 應該好好味咁喎

    ReplyDelete
  20. Scorpio1:34 PM

    Rio San~ 幾好味架~

    ReplyDelete
  21. Scorpio1:34 PM

    香雞腳  我唸唔見野都好平常je, 唔一定有人偷野, 不過唔理有冇, 咁樣俾人懷疑都好唔開心... 咁你地第二上整咩呀? 佢見我地講起一位blog友都係俾佢教, 佢同我地講可以上佢個網睇下佢d學生作品

    ReplyDelete
  22. 香雞腳10:45 AM

    哈~ 佢個網無野睇架喎...  Hehe...我都唔是好記得學咩lu~ 我覺得佢教得麻麻地都無咩心機上堂... 因為佢連薄膜都無教... 第二堂問過佢... 佢話我地未去到咁深入...過多幾堂會教... 但之後都無左件事...  所以你記得問佢呀!

    ReplyDelete
  23. Scorpio12:33 PM

    香雞腳 , 有喎~佢o岩o岩呢堂教左~話拉出黎既薄膜穿都唔緊要, 只要個缺口既邊平滑就得(好似係咁:p)

    ReplyDelete
  24. mei ki1:09 PM

    咁其實酵母可唔可以唔放雪櫃呢??

    ReplyDelete
  25. Scorpio6:09 PM

    meimei , 可以呀, 我放左大半年都仲用緊~

    ReplyDelete
  26. 香雞腳12:15 PM

    Oh~唔通我黑仔!
    [版主回覆10/13/2007 13:23:00]你幾時跟佢架?可能之後有人反映過?

    ReplyDelete
  27. 香雞腳3:32 PM

    其實我是你既上一期... 可能真是我地黑仔啦... 因為佢好多野都無講... 搓到點先落牛油又無講... 點為知ok 又無講...只是話搓到唔粘手就ok...造形就永遠都是得欖形(豬仔形) 同圓形... 連爐溫, 焗幾耐都無講... 每次都是我有我地自己搓...佢有佢做自己野... 問佢得唔得佢先走過來望一望... 但佢唔會教你睇得唔得囉...-.-'''
    [版主回覆10/13/2007 15:54:00]我地都係豬仔同圓形呀...扭紋佢話下堂先
    佢有教我好分麵粉, 酵母, 不過好多野都係問佢先講, 咁其實都冇問題丫~^^
    佢有話牛油唔好一次過落, 不過我自己都冇留意要搓到點, 總之後加, 同埋整鹹包佢話最後先落鹽, 唔係D根會好死

    ReplyDelete
  28. Almond4:10 PM

    嘩, 熊仔包很Cute呀!  等週末時我跟你的Blog內容試吓做些包, 希望有你少少功力就好了!
    [版主回覆10/16/2007 22:02:00]加油~^^ 期待~

    ReplyDelete