ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, October 06, 2007

菜肉包



尋日放工買左個黎食, 唸起好耐都冇整過, 不如試下用麵包機整~

月餅班劉sir話中包用低粉, 好!又聽你話試下~食落口感好好,好似樣呀~亦比用金象牌麵包粉雪白~^^

包包食譜來自

傻軒媽媽~^^好美味呀

餡我用左白菜(咁o岩買左)切碎(冇先煮熟)搾乾水(d水尋晚留左黎整包~綠色靚靚~)加左少少薑蔥汁(其實平時包餃子唔駛落都好多汁,不過今次加左反而冇乜,可能俾個包索左…?

(發酵前)

出籠返口makmak...= =

尋晚包左40g一個麵糰, 今日用左30g一個(尋晚用左200g粉既份量, 今日用一半)

有見尋晚再次爆口, 今次擀得薄d先包~唔知係咪呢個原因~好~好多~~~XD 同埋要記住30g一個已經夠~

(平時40g一個麵糰整出黎既西包只係迷你包)

今日用尋晚d餡包左5個之後冇晒餡, 包左一個奶黃包~點知唔記得反轉蒸= =|||


12 comments:

  1. 我又要食...

    ReplyDelete
  2. Scorpio5:55 PM

    AUNTIE , 得返一個綠色爆口架咋...

    ReplyDelete
  3. 照殺.......要試下

    ReplyDelete
  4. Scorpio6:49 PM

    AUNTIE , 你講真架?你要返去蒸返熱先食喎

    ReplyDelete
  5. 奶黃包...正! 我最喜歡食流沙奶黃包﹐你識整嗎?有無食譜?

    ReplyDelete
  6. 妳有入蒸盆後發酵先焗嗎?因未完全發酵的部份,遇熱便會過份膨脹所以會爆開.

    ReplyDelete
  7. 睇漏張相係咪妳有練實個收口位呢?其實我都係整得好醜樣唔識點教妳.

    ReplyDelete
  8. Scorpio9:52 PM


    Rio San~ 有譜, 不過未整過~好似有post o係呢度你試下搵, 搵唔倒再嗌我
     
    傻軒媽媽, 有o係蒸籠再發呀

    ReplyDelete
  9. 嘉露1:16 PM

    好正喎...白菜唔使出水或先炒...就咁切..唔會有陣菜青味嗎

    ReplyDelete
  10. Scorpio7:52 PM

    嘉露 , 原食譜話要, 不過我冇, 只係渣乾水, 我就唔覺草青, 不過唔知怕草青既試食專員覺唔覺呢~@@

    ReplyDelete
  11. 菜肉包10:56 PM

    ......好食就畀錢啦!
    我收呀!
    [版主回覆10/21/2007 02:28:00]@@

    ReplyDelete