ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, October 01, 2007

930北上尋寶團~小肥羊



今次嗌既野大部分都係上網見人推介既野~ 湯底冇得頂~不過冇試到個麻辣, 真係應該試下~

肥羊粉果然冇介紹錯~個個都話正~

烤物除左羊根之外都唔錯~豆沙窩餅麻麻

黃金包又係冇介紹錯~~雖然勁大個!! 十個人黎食就差唔多~ 我地每人打包左件返屋企食~ amy打包左佢既至愛雲吞水餃同午餐肉~XD

離開左廚安居之後本來唸住去買D野飲就去書城, 不過只有一個鐘, 實唔夠行, 於是改左去食飯先~

本來又唸住去東門o個間, 不過其中一間同事話勁唔掂, 想搵另一間又無從入手, 雖然手執地圖同阿銳落力問人, 不過都係冇咩結果…於是又睇下購書中心附近有冇~發現購書中心o係福田區, 就向住福田店進發~

呢間係傳聞中最好食又最多人既分店~不過我地早~唔怕~5點幾就去到, 都幾多吉檯~ 嗌左23樣野食連湯底~ 每人只係8x蚊仲要有野可以打包~~


(按圖放大)

不過走o個陣就墟冚咯…


8 comments:

  1. po yan3:47 PM

    肥羊粉,真係好正!

    ReplyDelete
  2. Scorpio3:49 PM

    史力奇 , 唔知幼身好唔好食呢~? 香港又有冇得食呢?

    ReplyDelete
  3. 火火妹7:07 PM

    真係好多人喎, 我之前都試過個黃金大餅, 我就覺得唔係咁好食啦

    ReplyDelete
  4. Scorpio8:57 PM

    火火妹 , 一定要一黎到即食~似炸饅頭囉~ 凍左應該冇咁好食喇…

    ReplyDelete
  5. 雲吞水餃唔係我至愛黎架,茵叫之嘛,你地冇人幫襯下d午餐肉仲好講

    ReplyDelete
  6. Scorpio10:02 AM

    AUNTIE , 我食左半塊架~

    ReplyDelete
  7. po yan11:04 AM

    黃金包比我媽咪食左,佢話好味呀!

    ReplyDelete
  8. Scorpio12:06 PM

    史力奇 , 我今朝都食左, 仲有紙包蛋糕同北海道牛奶包…好滯

    ReplyDelete