ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, August 05, 2008

08年小目標中期檢討

見懶貓黎左個中期檢討, 我先醒起我好似定左D小目標, 有D完全唔記得左XDDDD


1. 早訓<<<唔記得左XD 不過依家有做運動又要返工既日子都幾早訓, 有時十點幾, 夜既都係12點幾, 不過一放假就訓返:P 可能點幾, 最夜試過3點 ^^" 不過都係一次半次~ ^^" 勉強合格啦:P


2. 減返十磅(先), 著返舊年條瘦身牛牛 (其實…我冇話幾時開始喎…都未決定…只係今年既小目標JE~ 唸住搵一個月黎減呢十磅, 不過仲未唸定幾時開始, 話晒都係冬天)<<<唔記得定目標(4/1)時幾多磅= = 唔知夠十磅未…條牛牛其實著得落, 出得街, 緊D囉:P 一個月過去, 未減倒十磅耶~~不過唔急既, 黎埋M先磅~ 到十磅再報磅啦~^0^(呢十磅係指今次減肥起計既十磅~其實開始時已經唔係最重 :P)總叫開始左~^^


3. 盡整TONY WONG食譜中既蛋糕<<<印象中只係3月個AMERICAN CHEESE CAKE係跟佢既食譜…之後好多時做返之前做過既野, 加上呢排都冇整野食, 呢個目標達成既機會最低呢~


1 comment:

  1. Athena TSOI11:15 PM

    我見你張blog相,手臂減左好多喎…你既目標指日可待喇
    [版主回覆08/08/2008 23:57:00]我覺得係張相影得瘦咋

    ReplyDelete