ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, August 16, 2008

美食博覽2008


今年又約埋幾個BLOG友去美食博覽, 不過今年冇咁多野行, 我遲大到^^" 結果要自己買飛入場XD


我到左之後打俾佢地, 阿YING話有贈券不過唔係今日既, 問我自己買飛定點XD 緊係自己買飛啦~~唔通第日再黎咩XD 我本身都預左自己買飛, 只係突然可以免費JE~咁我自己遲到買飛都好應該丫~ :P



今日熱到死, TST MTR行去碼頭O個度路都幾係野, 架船仲要幾爆, 好在都有位坐~


入到去佢地都係到左冇耐, 食緊雪糕同腸腸~


今年冇左舊年O個檔美味台灣腸呀>0< 買左另一塊舊年都有買既腸腸, $50/4包送一包新出既海鮮魚肉腸, 就冇左舊年比較有特色既蔬菜雞肉腸…連大條原味腸都冇…即食野都俾AMY姐同另一位阿姐買左最後2支…= =我要食香辣, 真係幾辣…小YING就食左黑椒, 都係幾辣~



(我唸要側面先認得出佢係益多多XD)


益多多車任影~ 阿姐見AMY姐咁有興趣就問佢係咪想影相, 佢話唔駛喇就行左去, 我話我想影喎, 跟住小刁同AMY姐又話影, 一.一最後仲要獨照…一.一|||



之後仲去左買壽桃牌, 一向都知好多人黎買, 自己就第一次買~同小刁一樣買左袋米線拉麵, 勁多野~$50好抵, 不過超級重!有2PACK米線1PACK拉麵, 一包上海麵, 一包拉麵, 一盒幾款麵, 唔怪得咁多人買!(o係度仲撞倒個中學同學, 原來佢o個沙甸魚度擺檔)


另外第二檔買左包粟米米線, $5包, 不過每人限買一包


仲買左大班新出既4種口味冰皮月餅$56盒, 義美蜂蜜蛋糕細盒裝$25, 豆沙餅舊年都有試食, 今年試完仲買左包~ 我同阿YING試完之後AMY姐同刁姐要等XD先有得食~ 我同AMY姐夾包買左$50/2包, 一人一包, 試食既係平時食開O個隻叮噹餅, 自己都識整啦, 所以買左呢款~


行行下見倒芝麻醬, 小刁話要買, 我見好抵, 一PACK3樽仲有白芝麻醬同花生醬, $20/PACK~買左PACK整蛋糕又得整涼拌又得~


最後當然唔少得買恆香老婆餅俾DADDY仔啦~ $22/6件, 平左$2咁多XD


不過我有一個疑問,點解美食博覽會有紫花油攤檔…



AMY組4點幾就走, 做節喎~第一次聽7月節都要食飯…!!咁我地就影大合照喇~


出年再去喇~~~


(07年美食博覽重溫)



伴手禮


上次d debra special, 放左入急凍, 解凍之後加多d麥片, 今次冇咁瀉, 可以厚身d, 出爐放涼之後幾好味, 到左夜晚又唔同左= = 唔知佢地o個d點呢…


 


No comments:

Post a Comment