ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, January 15, 2008

0113~1月之星又北上


話咁快已經黎到我地第六次生日之星BLOG聚


今次目的地係深圳, 出席既有我、auntie、丁屎+1、小飛飛、壽星卓卓同uncle~


同930o個次一樣, 先去飲茶, 再去廚安居, 書城同小肥羊


今次去左羅湖城梨園飲, 燒賣一籠15個幾頂點都幾貴, 不過每粒有2大隻蝦!!又好味~ 埋單每人都係2x蚊其實又唔貴~ 我寧願貴少少食好d, 好過好似上次咁貼錢買難受…雖然上次d糕又幾好玩…



蛋糕前一篇提過…最後得uncle一位主角~ 唔似得上次咁大班記者同4個明星影相咁墟冚~XD



飲完茶之後去接返帶漏左回鄉證既卓卓之後我地就搭地鐵去老街站向廚安居進發~ 原本冇唸住黎既我, 行得最耐= =唔好意思… 買左幾個朱古力模, 當中有好抵買既朱古力屋模~只係$2.7咋~ 皇冠模係我今次買既野入面最貴架喇, $14.X, 佢D模有唔同質地, 價錢可以相差好遠~ 由2個幾去到2百幾蚊個都有~可能係一樣款個喎… 另外仲有葉形模同復活蛋模~ 仲買左2個鯉魚模整年糕 ^0^



跟住到我此行目的小mousse圈~ 都幾貴…$12-$13個~買左5個~又買左2張不黏布, 抵過香港好多~do即袋$12/100個! 香港要成$5-$10/10個…第一次買生日牌~ 因為懶得整…又見呢款幾靚~好似5-6毫一個~仲買左2個胡椒粉樽~你地估下愛黎做乜?XD我仲介紹左auntie買架~~當然唔係裝胡椒粉咁簡單啦~~



下一站去到科學館站購書中心, 我地分2架的士, 點知uncle, 小飛飛同卓卓去左大劇院站o個個書城~ 我買左幾本旅遊書~之後用左2個字倒去睇下手工書, 原來都冇咩o岩睇~ 不過旅遊書就睇左個幾鐘~ 除左2本北京1本東北書之外, 仲買左一本唔關事既~:p 介紹內地一do岩情侶去既地方, d相好靚, 原來入面仲有愛情故事~


為左98折…申請左張卡XD sunny話, 我地幾個人, 都慳成幾蚊架~~ 咁又係~ 唔駛錢就申請埋啦~


6點先出發去小肥羊, 比上次遲左可能有半個鐘… 我同uncle急急腳去羅位先, 好在唔駛等, 不過已經坐到上樓上廂房~


湯唔夠上次濃…冇上次o個陣驚為天人…今次終於試左麻辣…不過食唔出2邊有咩分別…反而d前菜仲辣… 上次唔知有前菜~ 又幾好味~ 其實晚飯時間小飛飛表弟加入左我地~佢做左十幾年麵包師傅~~ 又同我地介紹菜色~


第一次食皇帝菜~ 蘿蔔依然係咁好味~ 不過今次d羊我食唔倒喇, 好羶… 食第一塊…唔得…俾多次機會…都係食牛啦…第三塊「羊黎架…= =」搞錯左…今次亦冇再食上次食過記得好羶既羊肉餃, 主力食牛, 不過唔記得好食do個款叫咩名…估唔到呢度d丸幾好味, 唔知手打生o個d喎, 黎到已經係熟既, 好似一款蝦丸同魚丸都好味~今次圍返每人$7x 另外我同auntie都嗌左d野打包~ 佢嗌左2碟肥羊粉~(今次試埋幼既, 煮極都唔透明…都係粗既o岩食d~ 我就嗌左一碟肥羊粉+1客羊排+2串羊肉串俾daddy仔食~幾乖~^0^~)



食飽飽臨走丁屎亮出佢既溫暖牌頸巾俾uncle~ wow~~~


「短已經係佢既缺陷架啦…仲要唔同色…早知我等冇人先拎出黎啦~」XDDDDDDD 有呢D蝦碌野先可愛先難忘嘛XD


uncle戴起黎真係勁短, 原來佢係照自己既size黎織XDDDDD好可愛呀~~~XDDDDD



No comments:

Post a Comment