ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, January 03, 2008

最後的豬仔

03年補習第一次出糧買左4隻小露寶, 冇幾耐, 其中一對生左寶寶, 之後愈生愈多, 高峰期養左十幾隻, 分唔倒邊隻打邊隻, 隻隻一樣樣…
因為太多又認唔倒既關係, 只有對個別豬仔感情特別深。
肥o都o都, 又名超音鼠, 係我家最後一胎既小露寶寶。1男3女, 佢係唯一一隻豬仔。
其實一向都有分男女, 唔想佢地再生…不過次次都分漏一隻, 今次終於分o岩, 又可能最好生養o個隻豬媽媽走左, 所以再冇小寶寶出世。
因為得佢個男仔, 所以自戒奶之後就過住獨居生活, 唔知係咪冇人同佢爭食, 所以特別肥大~比起隔離屋三姊妹, 佢真係肥好多 XD 所以改左~第一個名, 叫肥o都o都~
不過唔好睇佢咁肥, 不知幾靈活~ 佢係唯一一隻不停跑圈既豬仔~ 以為佢身體有毛病平衡唔倒先係咁轉圈, 丫又唔係喎~*0* 佢2邊都得個喎~*0* 好得意呀~~
佢又唔係點跑碌個喎~~ 唔會o係轉轉上面尿尿, 所以唔會搞到個身立痴痴~ 佢個身永遠都咁乾淨, 唔駛特別同佢白白個跍~ 佢間屋都係永遠咁乾淨, 冇臭味架~~
食得訓得又多運動又乖又乾淨~咁好既豬仔去邊度搵~~
不經不覺, 下個月就3歲喇, 鼠鼠黎講已經算好長命~ 依家大約係人類既9x歲! 已經好少見佢轉圈, 成日側身訓o係度, 大部分時間都係訓覺同r痕, 食下野飲下水。
尋日抱佢出黎, 都唔係好郁, 行路一拐一拐, 仲點轉圈…
一早已然唔再肥o都o都,又唔再仔超音鼠…最近既名字係--阿伯…
當佢走埋之後, 屋企就再冇小露寶。同之前唔同, 唔再有其他代替。以前就算幾鍾意都好, 點都叫做有其他一樣樣既豬仔要照顧, 但係今次同上次熊仔走既時候一樣, 只係阿伯冇熊仔咁辛苦, 冇甩毛, 冇傷口, 只係愈來愈老, 愈來愈瘦弱, 又令我唸起外公臨走既時候…
捱過呢寒冷既幾日之後, 希望你可以再生猛返, 至少過埋下個月生日好嗎?

6 comments:

  1. cheukcheuk1:45 PM

    其實老C點都好過病C~希望佢過埋牛一~長命(百)歲啦~
    [版主回覆01/03/2008 14:15:00]希望佢餘生開開心心, 快快樂樂 ^^

    ReplyDelete
  2. Michael3:03 PM

    小路保好鍾意係塊玻璃度兩邊跳, 好搞笑
    [版主回覆01/03/2008 17:34:00]係呀佢地跳得好高架~ 不過又唔見肥O都O都跳喎平時, 可能一來佢住籠, 二來佢比較肥XD

    ReplyDelete
  3. Katie3:57 PM

    我以前都養過兩隻呀不過嗰時細個唔識打理,養咗年幾之後佢哋就有皮膚病,生瘡瘡喇>< 嗰時禽流感太hit,爸爸唔比再養喇 話比你知呀,我雖然養咗佢哋年幾,但我從末抱過佢哋架^^ 因為我驚佢哋咬我呀平時同佢哋沖涼都係放個兜喺佢哋門口等佢哋自己走出嚟,同埋比個波波佢哋走入去喺地下行做運動ja^^我係咪好低b呢,haha 宜加喺街見到都好想再養呀,我宜加大個咗,有多d錢可以買間靚屋同埋好味嘅嘢比佢哋食架喇,不過我諗爸爸都唔比我再養lu>< 以前好凍嗰陣我會放隻"物"仔比佢哋,佢哋成日"捐"入去,我諗好暖架,不如你都try吓呀 希望你隻寶寶快d生猛返呀^^
    [版主回覆01/03/2008 17:33:00]我都有試過放隻襪俾佢地呀XD 不過要換得好密

    ReplyDelete
  4. Phoebe4:39 PM

    我都係12月31日死左隻鼠呀 ,佢臨死前,又食得、又訓得,係少左活動囉 ,其實養左咁耐鼠,都面對過不少次生離死別,每次總會怪自己做得唔夠好 ,我希望係佢地有生之年,過得開心 ,如果肥嘟嘟係老死、都總好過病死 ,希望肥嘟嘟繼續努力,迎接自己既大壽
    預祝肥嘟嘟生日快樂、身體健康
    [版主回覆01/03/2008 17:35:00]幾大既你隻鼠鼠? 我都面對過好多次, 不過有時感受好深, 有時又好平常, 比較好過既係, 佢地有D死O個陣好似訓左咁, 坐O係度成個波咁

    ReplyDelete
  5. Phoebe8:55 AM

    我隻鼠鼠叫QQ (女仔),佢差唔多3 years old就走左咯

    ReplyDelete
  6. 嘉露1:53 PM

    到咁上下時間就要行呢一步架喇...只要佢走得唔辛苦已經係安慰呢...
    [版主回覆01/05/2008 02:53:00]我明 ^^

    ReplyDelete