ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, January 26, 2008

炒蛋多士K聚






好多年冇同你唱過K喇~


今日因為要約AUNTIE拎羽絨, 於是約出黎食澳牛, 約埋RICKY同阿茵, 不過阿茵唔黎, 結果3人行去左食美味炒蛋多士! 同第一次黎一樣, 嗌左炒蛋多士+奶+燉奶+公治, 不過今次多一個人, 嗌多2份常餐, 好鬼飽…
今次等左AUNTIE好耐, 等佢唔緊要, 唔好約我O係門口嘛…黎到先打俾我嘛…搞到後面有2PAIR情侶以為要排隊跟住我地…其中一PAIR醒目識得問, 另一PAIR又唔SURE佢係咪真係排緊隊定好似我地咁等緊人…所以都冇理佢, 但又有D過意唔去…好在AUNTIE冇耐就黎到咋…
靚仔話炒蛋一般, 我問係咪唔夠佢整O個D好食, 佢話佢地風格唔同, 佢鍾意見倒蛋白既, 不過我同AUNTIE都覺得尋日D炒蛋鹹左D…


食完野行去旺角買手套, BF join埋我地之後就去唱K, 幾年冇同佢唱過K喇!佢今次主要都係上去食野打機, 我地3個唱到飽!
靚仔真係唱得好似鄭伊健, 我當然特意點左D鄭生既歌佢唱啦XD仲拍埋片~~



估唔到佢會點林峰既歌XD佢完全唔記得咩事XDDDD 呢首當然亦都有拍低啦~~ 我仲叫佢佐埋去俾我同佢地影合照XD
AUNTIE幾O岩唱JOEY D 歌喎~我就愈來愈懷疑自己係女低音XD
好耐冇聽過BF唱歌~ 回程車上聽倒幾許風雨, 唸起當年錄左佢唱既版本XD
9點唱到接近2點先走人, 點解得我一個要返工呀!>0


1 comment: