ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, January 21, 2008

講唔講減肥

出減肥post係咪就要俾人督促住呢…


出每日食咩, 唔係俾人話你食咁少就係話你食得多


減肥唔駛食野既咩


減肥一定要食冇味野既咩


減肥一定要迫得咁緊既咩


話俾人知你減肥就多野講…好煩…


一俾人話我就想放棄架喇, 做咩je~ 唔該各位見倒我食野唔好問我「又話減肥既?」


我知幾時應該做d咩架喇, 我想的起心肝o個陣自己就會做, 想放鬆下都得呱


減肥都可以食好d, 都可以食自己鍾意食既野既je~ 我做運動o個陣唔會話你知, 唔駛擔心我喇…我減唔倒都好閒je


都係唔好話俾人知我幾時減肥好…反正我唔係要人督促住先達到目標既人, 反而輕輕鬆鬆自然d就做到


其實肥左瘦左自己最覺, 見倒我瘦左可以頻下我, 肥左自己知…唔駛激勵我…冇用架…我唔會俾激脤法刺激倒決心…只會自暴自棄


記得我06年開始減肥都唔係因為有人話, 當時都冇人話我肥, 不過突然上磅見倒重左咪減囉, 一減廿磅, 減肥4個月後先開始寫blog


其實除左減肥之外好多野都唔鍾意俾人迫, 愈迫愈反叛


No comments:

Post a Comment