ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, January 06, 2008

相認


今日daddy仔d舊同學入黎bbq, 其中一個同學既女友~居然有訂閱我個blog XD 又一次證明世界真細小XD


其實早幾日已經發現~從該同學既FB link左入佢女友個fb, 再link入佢個blog, 一入到去就見倒我個blog XD 仲要係daddy仔發現~ XDDDD 我呢幾日都有re佢d post ~ 不過佢唔知道係我XD 我地4月已經見過架喇~XDD 又係BBQ~ o係另一個同學屋企~ 佢係9月訂閱我既~


今日整左2個蛋糕, 之後一齊包粟米o個陣, 話佢知我有睇過佢個blog~ 佢好驚訝咁問點解~ 我先同佢相認XDDDD


No comments:

Post a Comment